utorak, 30. prosinca 2014.

Kosa za Novu Godinu

Hejj evo jos ovaj post za danas.

Kao sto naslov sam nosi kosa za Novu Godinu. Svi za tu priliku trazimo nesto svecano, nesto sto drugi nisu imali i brinemo se oko toga. Barem vecina. Ja nisam gotovo nikada sebi zadavala oko toga brigu. Uvjek nosim pustanu kosu koju nekad svezem u rep i tako koja god pogoda bila stalno je tako.

Za novu 2015 odlucila sam drugacije. Tako cu ovaj put napraviti nesto drugacije posto mi je ono dosadilo.
Ne volim velike promjene tako cu i ovaj put kosu ukrasiti nekim ukosnicama, pletenicama i tako...
Tako mi je za oko upala ova skorz jedinstvena i obicna frizura:









Mozete je jednostavno napraviti.

Za one koje imaju pravu kosu samo je napravite da bude kovrzdava tj. uvijete je vitlerima.
Nemoj te sa nekim spravama koji kosu prze i kada budete satariji nece ni na sta liciti.
Ja imam tu dugu ravnu kosu i sasvim sa njom mi je normalno. Nisam gotovo nikada uvijala sa spravama, zbog cega je zdrava.

 Zatim kada ste je uvili jednostavno samo u kosu stavite ovu trakicu ili rajf sa masnom ili ruzom.
I to je to frizura je gotova za koji trenutak a izgledat ce te prelijepo.

 A sada koji imaju kovrdzavu kosu oni je inace peglaju zbog cega im kosa tek tada izgubi svu svoju ljepotu.
Mora te voljeti sebe onakvi kakvi ste i nemjenjati se zbog drugih. Mozda vam je glupo sto ovo govorim ali ono ima veze sa kosom i nasom ljepotom.

Oni koji imaju dugu kosu i hoce da naviju na vitlere nece im naskoditi kao kovrdzavima koji da ispeglaju kosu moraju koristiti sprave. Ni jedno ni drugo nije dobro i sami to znamo ali opet cemo uraditi po svome.

To bi bilo to za danas od mene vidimo opet.
Posto je raspust imacu vise vremena da pisem.

Caoooo!

Amy<3

Nema komentara:

Objavi komentar