četvrtak, 22. siječnja 2015.

School Again #3 Make-up for School

Cao dragi moji! <333

Danas sam slucajno na blog stavila neku konbinaciju koju sam pravila na Polyvore. Htjela sam je podjeliti na Tumblr ali sam je slucajno ovdje stavila. Nebrinite se izbrisala sam je.

Danas radim Make-up za skolu. Inace u vecini skola je pravilo da se netreba stavljati sminka sto i jest u redu. Kao sto sam vam vec pricala ja i ne volim puno da se sminkam ali kao i sve ostale djevojke stavim neki balzam, kremu i tako.

Inace se ne sminkam zato sto je to naravno u mojoj skoli zabranjeno a i nastavnici to ne vole. Cak ne daju da se stavlja i lak za nokte ali sta je tu je.

Pokazat cu vam neku sminku koja nije drecave boje, koju svako moze stavljati bez da nastavnici opominju.

Vec zante da stalno spominjem Baby Lips ali ovog puta  nece oni biti vec Rosal LipBalm: Morning Rose i Flash Nude.
                                                                                      
Oni su kremasti zbog cega ih netrebate puno stavljati ali veoma su lijepi i ja vec imam Rosal LipBalm Flash Nude.
Ovaj Essence ruz vec sam ga jednom spominjala u postu kada sam pisala o 2014 favoritima ali ovoga puta morala sam opet da ga spomenem ali u dvije boje a to su

Essence - Pink Treasure                                                                         Essence - In the nude.                                                     

                                                            

Zatim takode Essence BB - kremu zato sto ako stavite pravi puder to ce se bas primjetiti a ovako je bolje da stavite BB - kremu. 
Mozete da stavite puder u kamenu ali u umjerenim kolicinama ali moja preporuka bi bila da ne stavljate nista osim obicne kreme :)



Sto se tice maskara najbolja vam je Maybelline The Rocket Volum Express maskara.
Prvi put vijdela sam je kod svoje prijateljice i stvarno trepavice budu prelijepe. 





Sto se tice lakova za nokte uvjek izaberite svijetlije ili one bezbojne sto ostavljaju samo sjaj.
Po meni su najbolji Essence lakovi zato sto ih ima u raznim bojama a voma su lijepi.
Nisu mnogo gusti i odlicno se mazu, ali to ne naci da ce se i vama svidjeti.




Ovo nadlak koji sluzi da se lak brze osusi:



To bi bilo sto se tice sminke ali sminka se nece sama obrisati zbog cega preporucujem jos jedan Essence proizvod za brisanje sminke a to je 




Eto to bi bio danasnji post i nadam se da vam se svidio. 
Izvinjavam se posto sutra cu imati nekih obaveza pa ne znam hocu li stici uraditi post za planer  koji sam napravila. Ali nadam se da cu stici :)

Zelim da vam se svima zahvalim koji pratite moj blog i hvala vam na 17 citaoca i 1538 pregleda!
Znam da neki blogovi imaju vise ali meni je jako drago sto me podrzavate i sto ste uz mene.
Jos jednom hvala i volim vas! 

Caoooooooooooo

Amy <3333333333

Broj komentara: 15:

  1. Super je post. J aiskreno i ne volim baš kada vidim devojke sa mnogo šminke u školi. mislim okej je malo, ali one stave 32kg sminke. -_-
    Nominovala sam te za jedan Tag. pogledaj o čemu se radi:
    http://suzanas1.blogspot.com/2015/01/20142015-tag.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Slazem se sa tobom :)
      I hvala na nominaciji, jedva cekam da ga uradim <3

      Izbriši
  2. yeeey,samo da znaš koliko sam uživala čitajući ovaj post, isto kao ni ti ni ja se ne volim baš previše šminkati ali volim staviti neku kremu,ili labello ,hm ,ovu BB kremu svi hvale ,samo ja nikada probati je hahahahah xd o maj :/ ne nosim lak ali volim vidjeti na drugima neku geenijalnu boju, jer iskreno ja imam ružne nokte ,ne ružne kao ružne već nekakve građe (Bože hvala Ti i na ovome hah axd ) e a vezano za ovu maskaru moja sestra ju je koristila .oooodlična kada stavi predivno! :D
    -iamforeverdirectioner.blogspot.com
    hvala ti na onako divnom komentaru :* i da drago mi je da sam te upoznala jer si ti predivna osoba :D pa nije da te baš previše znam ali dovoljno je i to što oboje mrzimo fizičko hahhahha xd
    -emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo <33333 I ti si takode predivna osoba :) Hahah

      Izbriši
  3. Odlican post. Ova maskara je predobra kao i BB krema :)

    Nominovala sam te za Tag :)
    Nadam se da ces uraditi :)

    http://katymycorner.blogspot.com/2015/01/my-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Like your post, dear, and your blog. Great posts. I follow you, could you follow back, pls. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! :)
    Bas volim da citam ove tvoje postove! Mislim da za skolu ipak treba koristiti malo sminke i zelim ovu maskaru!

    Pogledaj i moj post i ako ti se svidja komentarisi
    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/ :) Odlican dan zelim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana i slazem se sa tobom. :)
      Naravno da cu pogledati <3

      Izbriši
  6. Odlican post zaista. Imam oba ova Rosala, mada mislim da maskara Rocket i nije bas za skolu jer previse daje volumen trepavicama. :)

    Zapratite me, uzvracam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, ovaj rozi lak je presavrsen imam takav! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Svidja mi se post. Imam oba ova Rosal balzama za usne, obozavam ih! :D
    Ja za skolu volim da stavim maskaru i BB kremu tako da je vrlo pogodno sto si ih ovde napisala :)

    girlyworld07.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post. Lak je prelep,a inace planiram kupiti Rosal Lip balm. :)

    OdgovoriIzbriši