nedjelja, 26. srpnja 2015.

Moji omiljeni youtuberi! ♥

Dobar dan drage moje citateljke!

Od kako sam napravila blog, pocela sam da gledam i pratim razne youtubere. Vecina njih su strani, ali mogu se pronaci i neki jako dobri balkanski youtuberi. Pokazat cu vam one koje ja volim da gledam u slobodno vrijeme.


Tyler Oakley mi je jedan od najsmjesnijih youtubera. Jako voli svoje fanove, te u nekoliko videa pokazuje sta su mu oni poklonili. Napisao je knjigu, koju cu fedinitivno morati da kupim cim bude u prodaji kod nas. YouTube kanal OVDE.



KianAndJc kod svakog njihovog videa ja urlam od smijeha. Njihovi videi su vecinom challenge-i. Kada vam je dan uzasan samo pogledajte neki njihov video i popravit ce vam dan. Inace mi je Kian bas sladak, haha. YouTube kanal OVDE.



thelazyWAVE cine Petra i Davor. Oni su najbolji prijatelji, odnosono brat i sestra, samo ne bioloski. Jako su smijesni. Na njihovom kanalu mozete da nadjete svakakve videe. Redovni su, a od kako snimaju sa novom kamerom svaki video je sve bolji. Iz Hrvatske su. YouTube kanal OVDE.



Aspyn Ovard je jedna od najboljih youtuberki. Videi su odlicno snimljeni i uredjeni. Ima oko 2 miliona pratioca, mada po meni duplo vise. Takodje ima jos jedan kanal sa svojim deckom Parker-om na kojem snimaju njih dvoje vlogove. YouTube kanal OVDE1 i OVDE2.



Andrea Fabric djevojka koja mi je jedan od njavecih uzora. Domaca je youtuberka, iz Hrvatske. Vrijedi je pogledati. Beauty videi su joj odlicni, kao i ostali. YouTube kanal OVDE.



Ann Drea je jos jedna od domacih youtubera, iz BiH-a. Prije nekoliko dana ona, Jana, Ruza i Marija su imale Meetup u Beogradu. Voljela bi da sam bila tamo, ali nadam se da ce napraviti jos koji Meetup. YouTube kanal OVDE


Alexa Mae je jedna od meni, njorginalnijih youtubera. Videi su zanimljivi i dobre kvalitete. Najvise volim da gledam njene DIY. Kao i Aspyn, ona takodje zasluzuje veci broj pratioca. YouTube kanal OVDE



Inthefrow je ujedno i bloggerka. Zivi u Londonu. Beauty videi su super i dosta toga sam naucila iz njih. YouTube kanal OVDE


Caspar Lee je takodje britanski youtuber. Videi su mu unerbesni. Pocela sam da ga pratim odskora, i cim sam pogledala pvi video znala sam da su takvi i ostali. YouTube kanal OVDE



Anita Simunovic jepocela skoro da snima. Kvaliteta  videa je odlicna. Do sada je snimila 4 videa. Mislim da ce uspijeti posto je vec sada odlicna. YouTube kanal OVDE


Oli White je takodje kao i Caspar Lee britanski youtuber, te su takodje i najbolji prijatelji. Oli ima super videe, a najzanimljivija svar jeste pjesma na kraju videa. Ne ynam zasto alu uvijek me razveseli, voljela bi da  je cujem cijelu. YouTube kanal OVDE



ThatcherJoe je kao i Oli i Casper iz Britanije i mnogi videi na njegovom kanalu su snimljeni sa njih troje. Takodje je Joe i brat od Zoe Sugg. I kod njega vas takodje ocekuju presmjesni videi. YouTube kanal OVDE



LaurDIY ima odlicne DIY ideje. Videi su odlicni. Pratim od prije nekih sedmicu dana, ali veoma mi se svidja. Jedva cekam novi video. YouTube kanal OVDE


fashionista804 je preslatka youtuberka. Videi su uglvnnom tipa beauty i fashion. YouTube kanal OVDE


xfabniksx, tacnije Nika je domaca youtuberka, iz Hrvatske. Zadnji videi su odlicni. Radila je zajednicke videe sa Andreom Fabric, Davorom i Petrom, te su takodje i jako dobri prijatelji. YouTube kanal OVDE

To bi bila lista mojih najdrazih youtubera. Ima ih jos, ali da ovaj post ne bi trajao sto godina izabrala sam ove youtubere koje ne prate bas svi. Napisite mi u komentare koje vi jos pratite youtubere i da li vam se svidja post. :)

3 komentara:

  1. Od navedenih sam čula za Tyler-a i Andreu. :D Pogledala sam i ove ostale i odlični su. :) Preporučujem ti: ThatsHeart,Alisha Marie...Baš mi se sviđa post ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Cula sam samo za Ann Drea. ♥ Ostale cu pogledati. :) Pogledaj Yasserstain-a xD

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni su od naših omiljene Andrea i Marija Žeželj, a od stranih MissRemiAshten, My life as Eva i LaurDIY. :) Mada su svi jutjuberi dobri na svoj način, ali eto uvek postoje favoriti. :)

    Vratila sam se pisanju, posetite moj blog:
    shineperfection.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši