srijeda, 15. srpnja 2015.

DRESSGAL wishlist

Pozdrav drage moje citateljke!

Nekoliko dana nisam pisala, ali nadam se da ne zamjerite. Trebalo mi je malo odmora, a o blogu sam dosta razmisljala te mi je u zadnje vrijeme bio opterecenje. Oduzimao mi je vrijeme. Ali odlucila sam da ne treba da prestajem.

U zadnjih nekoliko mjeseci, 2 ili 3 mi je gledanost jako opala. U pocetku je sve bilo nekako lakse, a sada mi postovi moraju biti vise "ozbiljni" i "profesionalniji", sto ja nisam naucila. Takodje vec duze vremena mislim o otvaranju kanala na YouTube, ali nisam spremna i nemam na cemu da snimam. Tako da ce to pricekati do sljedece godine, posto sam pocela da sdedim za kupnju kamere.


Danasnja tema posta je DRESSGAL wishlist. Izabrala sam iz svake kategorije po jednu svar, onu koja mi se najvise dopala. Link svake stvari, koju sam izabrala nalazise u naslove te stvari.
Dressgal je online trgovina. Cijene su niske, kada se suporedi sa ostalim online trgovinama. Izbor je sirok i moglo bi se cijeli dan gledati sta kupiti. Ovdje mozete kliknuti za link DRESSGAL.


New Lady Women Stand Collar Sleeveless Striped Tank Sundress Bodycon Casual Dress


Ova haljina mi se bas sivdja i jako je slatka za ljeto. Nemam mnogo stvari na pruge, ali ova bi mi bas dobro dosla. Cijena je  $6.98. 

 

Ova stvar je jako neobicna. Savrsena je uz moj stil. Super bi se kombinriala uz crne helanke, kozne ili crne pantole. Cijena je $8.07.




Vec neko vrijeme sam u potrazi za savrsenim sorcom koji ce mi goditi i moci cu ga nositi u svakoj prilici. Volim svtari na kojima ima malo cipke tako da je ovaj sorc kao napravljen za mene. Dostupan je i u bijeloj boji. Cijena je $4.95.




U mome gradu nisam mogla nigdje da nadjem ovakve farmerke, cak ni u susjednom. Dreago mi je sto sam ih pronasla na ovoj stranici. Ako budem u prilici, kupujem ih obavezno. Cijena je $10.26.




Ima ga u i bijeloj boji. Ovo je nesto kao "dugi" duks. Super je za zimu, a moze se nositi kao i haljina. Cijena je $5.53.



Women Fashion Sexy Casual Round Neck Short Sleeve Fringed Hem Solid T Shirt Tops



Jako volim ovakve svari kao sto su resice. Majca je super. Ustvari moglo bi se reci da je crop top. Dostupna je i bijela boja, a cijena je $4.74. 





Sto se tice suknji njih u ormaru uopste nemam. Ova mi se svidjela i mogla bi je bas dobro iskonbinirati. Ima je u vise dizajna. Ako vas zanima kliknite na link, koji sam vam napisala gdje ga mozete naci. Cijena je $5.99.



Ne mogu opisati koliko volim ove jakne. Cim sam ovu ugledala rekla sam mora biti moja. Tako da ostajemi jos samo da ljeto prode i da nagovrim mamu haha. Cijena je $9.69.




Majce sa dugim rukavima i dzemperi su odjevni predmeti kojih imam najvise u ormaru. Super stvar kod ovoga dzempre jeste sto je napravljen da se nosi ljeti. Ono sto zamjeram je to da je ovo jedina boja u kojoj ga ima, kao i velicina. Ali nadam se da ce uskoro dodati nesto slicno ovome sto ce meni odgovarati. Cijena je $5.99.




Na listi se nasao i ovaj meni prelijepi bikini. Mozda nije primjeran za moje godine, ali mi se jako svidja i rado bi ga nosila. Sta vi mislite? Cijena je $7.75.




Ovaj top je prekrasan, a i premocan. Ima ga u svim velicinama. Cijena je $6.43. 





Da sam veliki ljubitelj kombinezona, nisam. Ovaj mi se svidjeo zbog ove cipke na kraju, bas kao kod sorca kojeg sam vec stavila. Cijena je $7.25.




Ne volim torbe koje su previse napadne. Ova je slatka, a opet se primjeti da je imam. Dostupna je jos i u bijeloj, crnoj boji. Cijena je $4.97.

Caooooooooooooooooooooo

Broj komentara: 9:

  1. Zaista divne stvari! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Dressgal je fantastičan sajt i ima predobre stvarčice. Skoro sam naručila neke stvarčice i jedva čekam da stignu, jeeej. ♥☺

    GIVEAWAY - > http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj džemper (ili šta je već) iz dva dela je mnooogo lep :) Isto bih ga kombinovala kao ti :)

    Kapege life moments :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršene su stvarii sve bih morala da ih imam u svom ormanu.
    I ja već dugo razmišljam šta da snimim....

    http://marequeens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. ova mala torba je pre sla tka!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. znaš nikad do sad nisam čula za ovu trgovinu,moraću malo da prošvljam po njoj,iako ne volim baš preko interneta kupovati nije mi to sigurno haha xd ali sve stvari koje si izabarala su predivne i još uz to jako jako jeftine. razmisliću o ovome.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  7. Čula sam za ovaj sajt, i ja sam trebla da uradim ovu wishlist-u, ali... Sve u svemu, jako mi se dopada njihova garderoba. Imaju predivne stvari, i jeftini su. Najviše mi se dopadaju farmerke, torba, kombinezon i onaj crni top. Super odradjen post! <3
    Novi autfit post je na mom blogu:
    suzanas1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Love this whislist!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdgovoriIzbriši
  9. Na koji nacin se vrsi placanje preko njih.Ako neko moze da mi objasni kako to sve ide,posto bih narucila neke stvari.Hvala unapred!

    OdgovoriIzbriši