srijeda, 31. prosinca 2014.

Prostor za Novu Godinu

Sretna Nova Godina!

Cao dragi moji! Evo pripremam se za Novu Godinu koja ce za koji sat.
Provest cu je u okviru svoje porodice.
Prvo sam mislila sa svojom prijateljicom, ali posto je njoj nesto iskrslo u zadnji tren obje cemo slaviti posebno sa svojom porodicom.

A sada dosta price o meni.
Sigurno ste vi koji slavite sa svojim prijateljima Novu Godinu pripremili prostor za proslavu.
Ja cu vam sada pomoci malo ako imate problema oko dekoracije. Necu bas puno pisati vec cu vam reci od koga mozete da vidite ideje.
Za pocetak pokazat cu vam jednu sliku koju ja mislim da je dobro objasnjena i da ce te je shvatiti :-D


To je ta slika. Ovo je veoma lagano napraviti i ja sam napravila i stavila na prozor. Mozete ovu pahulju pofrcat i sprejom u zlatnoj ili srebrnoj boji.

Jos rucnih radova mozete pronaci na YouTube kanalu Bethany Mota.
Evo link:


Throw a DIY Party! New Years Eve Treats, Party fa…: http://youtu.be/udHjzcAUVu0

A sada cu vam spisak 5 pjesama koje ce napravit da zabava bude jos bolja. 

1.Ariana Grande  Santa Tell Me

2.James Brown  I fell good

3.One Direction  Best Song Ever

4.Ariana Grande  Break Free

5.LMFAO   Party Rock Anthem

To je to dragi moji. Nadam se da sam vam barem malo pomogla :-)
Vidimo se sljedeci put u Novoj Godini.

Caooo<3 

Amy

2 komentara:

  1. Odlican post i blog :)
    Srecna Nova godina :)

    http://katymycorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala sretna Nova godina i tebi !

      Posjetit.cu tvoj blog :-D

      Izbriši