utorak, 30. prosinca 2014.

Upoznavanje

Cao svima ja sam Amra a inace me zovu Amy. Zovu me tim imenom zato sto to volim i ime sam ja izmislila mislim za sebe. Prvi put sam ovo ime sebi napravila kada sam igrala igricu Stardoll i od tada se gotovo na svim drustvenim mrezama tako zovem osim naravno na facebook-u :-) Tako je nastalo ovo ime bloga Fashion by Amy!

Ovo mi je inace drugi blog. Prvi mi je o igrici Stardoll. Obozavala sam tu igricu, ali bas kao sto se kaze "Sve sto je dobro kratko traje" (barem mislim da se tako kaze). I mrzim tu poslovicu. Taj blog nije mi bio bas posjecen zbog cega sam otvorila ovaj.Ako ko zeli da ga vidi  zove se
AmyStardollBlog

U ovom postu govorit cu vam o sebi nadam se da necu biti dosadna.
Kao sto sa vam rekla ja sam Amra prezime vam jos necu govoriti. xD
Zivim u Bosni i Hercegovini, imam 13 godina.
Obozavam One Direction <3 i igricu Stardoll. Imam starijeg brata od 21 godinu i predosadan je :-\
Slusam inace stranu muziku a od nasih pjevaca volim Van Gogh-a, Filipa Dizdara i jos neke.
Najdrazi film mi je LOL 2008 a ne onaj u kojem glumi Miley Cyrus.
Prije sam je jako voljela sve dok se nije pretvrila u ovo sto jest. Bila mi je uzor ali vise nije.

Eto to bi bilo o meni :-D
Ako zelite da.me jos nesto pitate stavite u komentar.
Sljedeci post nece biti o meni naravno vec o modi, kosi, sminci vidjet cemo.

                    Cao Amy<3

(Sorry na greskama u tekstu pisala sam preko moba.)

2 komentara:

  1. Blog ti je stvarno super i nemoj da odustajes ako budes ovako nastavila bice vrhh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Nadam se da ce se i vama svidjati <3

      Izbriši