srijeda, 21. siječnja 2015.

School Again #2 Clothes for School

Cao svima!

Evo mene i danas kako sam i obecala. Danas radim jednu od mojih najdrazih stvari a to je odjeca <333
Juce sam vam pisala savjete za pocetak skole a danas je to odjeca za skolu.

Napravila sam 5 OUTFIT-ova za razlicite ukuse. Nadam se da ce vam se svidjeti. Svi su oni na neki moj nacin tako da ne znam da li ce se vama svidjeti. Meni su bas cool i mislim ih nositi.


1. OUTFIT
Za pocetak tu je kao neki Rock OUTFIT


School



2. OUTFIT 
Zatim sam napravila OUTFIT za djevojke koje vole kako ga ja zovem Sweet Style sa cvjeticima, masnicama...



School #2

3. OUTFIT
Ovaj OUTFIT slican je kao i prvi. I on je u nekom Rock stilu. Uz njega sam stavila koznu jaknu zato sto mi je ljepsa od drugih ali vi mozete probati i sa nekom drugom. :)



School #3

4.OUTFIT
Ovaj OUTFIT je vise sportski ali je veoma lijep i mislim da bi ga i one koje ne vole takav stil obukle. Vecina stvari je marke Nike ali vi mozete i neke druge. Nije bitno :)



School Again #4

5. OUTFIT
Ovo je nesto u mome stilu i gotovo sve ove stvari sa slike i imam. Od ove maslinasto-zelene jakne pa sve do ovih naraukvica. Ovaj sam OUTFIT nosila vec nekoliko puta preko raspusta i napravila sam ga u mome stilu. Nadam se da je i vama lijep ♥


School Again #5

Eto to bi bili OUTFITI za skolu i nadam se da su vam se svidjeli i da cete iskombirati nesto slicno ovome.

I da samo da kazem da ste u anketi u kojoj sam vas pitala dali zelite na blogu muziku bila izjednacena pitanja 7-7 tako da sam je produzila za dva dana.

Molim vas glasajte! Zelim da znam da li zelite muziku na blogu!

A za anketu u kojoj sam pitala koji vam se post najvise svidio u 2014 odgovorili ste prostor za Novu godinu i havala vam jos jednom sto ste galasali. 
Stavicu novu anketu ali krajem januara!

Caoooooooooo

Amy <3333333

Broj komentara: 5:

  1. Kombinacije su super. Sve su u nekom delu moj stil. ☺
    Imam iste kanađanke iz poslednjeg outfita!☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, kombinacije 2 i 3 su u mom stilu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe kombinacije. Prva i četvrta su najbliže mom stilu i oblačenju. :-D

    girlyworld07.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši