ponedjeljak, 5. siječnja 2015.

Nestalo interneta :-(

Pozzz moji najdrazi. Izvinjavam vam se mnogo sto juce nisam uspijela napisati i 2 post ali nazalost doslo mi je do prekida interneta. Nekakav se kvar desio tako da u mojoj zgradi jos neki nece imati interneta. Evo ja pisem na mobitel uhvatila sam mrezu. Haha.
Nebrinite se brzo ce oni to popraviti a ja cu sutra mozda otici kod prijateljice pa kod nje napisati post.
Ako ne napisem nadoknadit cu vam to.

Jako mi je drago sto sam uspijela napisati post juce. Tako da mi ovo dode kao odmor. Nemojte misliti da odustajem ako me nebude dva ili tri dana ali stvarno evo opet govorim nisam ja kriva. :-(

Ja sam bas bila pocela pisati post kada nastade kvar.
Sljedeci post a sigurno to znate bice o slobodnom vremenu. Planiram ga vec sedmicu haha.

Eto to sam vam htijela reci. Da se neljutite i da ne mislite da sam zatvorila blog.
Nece me biti 3 ili 4 dana. Najduze 5.
Tako da falit cete mi ali Amy ce se vratiti.

                      Caooooooo !!!!!

                       Amy <3
                        

2 komentara:

  1. Nadam se da ces uskoro pisati. Zao mi je znog interneta. Inace,odisevljena sam tvojim blogom! Pozz :-)

    I poseti moj blog i komentarisi ako ti se svidja!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Na svu srecu evo internet mi se vratio a zajedno sa njim i ja haha.
      Naravno dacu tvoj blog posjetiti!

      Izbriši