ponedjeljak, 26. siječnja 2015.

Budimo humani

Cao svima!

Za danas pisem jedan skoroz kratak post za koji me je zamolila eMMa  .
Naime rijec je o jednoj porodici koja zivi u zaseoku Brđani, u Kozarcu kod Prijedora.

Zive u jako teskom stanju zbog cega im je potrebna pomoc. To je sedmoclana porodica.
Imaju samo dnevnu i spavacu sobu koje cine 20 kvadrata. 







Screenshot_6

Svi koji zele pomoci mogu nazvati ovaj broj 065 297 491ili sredstva uplatiti na račun otvoren kod NLB Razvojne banke, IBAN : BA 395 6200 7812388 9056.

Ovu su samo neke od informacija. Vise mozete potraziti na Mreza

Eto to bi bilo to.

Caooooooooooooooooo

Amy <3

Broj komentara: 8:

  1. Humano s tvoje strane sto si objavila ovo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hej došla sam samo kratko da se zahvalim što si mi poomogla oko ovoga ,sada stvarno nemam vremena da ti ostavljam duži komentar jer se borim s engl. jezikom,vrati ću se jednom <33
    -i hvala ti još jedanput puno mi znači :D

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema veze sto nisi ostavila duzi komentar. Nema na cemu, tu sam uvjek ako zatreba pomoc <333 !!! :D

      Izbriši
  3. Vrlo lepo sto si podelila ovo sa nama,volela bih da sto pre dobiju pomoc!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno od tebe što postavljaš ovo, baš mi je drago što još postoje ljudi koji pomažu!!
    <333

    OdgovoriIzbriši