petak, 16. siječnja 2015.

Get your Freak on Tag

Cao svima!

Za danas radim Tag zato sto me je nominovala Suzana (Ovdje blog). Zelim da joj se mnogo zahvalim zato sto je ovo drugi put da me nominuje i hvala joj mnogo sto prati moj blog i podrzava me <3

Necu bas puno duziti. Ovaj Tag zove se Get your Freak on Tag i ima 13 pitanja, tako da moram pozuriti.

1. Koji je to nadimak kojim te samo tvoja porodica zove?
Inace svi me u porodici zovu Amrić ili Amrica. Obozavam to haha <333

2. Koja je tvoja čudna navika?
Nezz... Ima ih svarno mnogo, vjerujem u svakakve stvari. Ali najcudnija bi bila da se ujutru kada se hocu umiti umijam se 9 puta. I uvjek brojim. Haha. Nemoj te misliti da sam cudakinja :)

3. Da li imaš neke čudne navike?
Da, vec kao sto sam rekla mnogo njihhh...

4. Koja je pjesma koju tajno voliš da slušaš kad si sama?
Od Van Gogh-a - Nesto vuce me dole.

5. Sta te najviše nervira kod ljudi?
Kada su sebicini,skrti, dvolicni i ufurani pa misle da sve oni znaju. A nesto sto mi je najgore jest kada lazu u lice i ljubomorni su na tebe ako nesto imas iako oni imaju vise od tebe.

6. Koja je jedna od tvojih nervoznih navika?
Nezz stavrno. Mozda sto... Nezz. Sorry :(

7. Na kojoj strani kreveta spavaš?
Uvjek zaspim na desnoj strani ali u noci se svalim na pod. Haha to mi je nesto najgore xD

8. Koja je bila tvoja prva plišana igračka?
Moja prva plisana igracka bila je medo. Bio je bijel i bio obucen u plavu pidzamu i na glavi je imao takode plavu kapicu. I danas dan ga imam. Nesto najsladeeee <3333333

9. Koje je to beauty pravilo koje uvek pripovjedaš, a ti ga se ne pridržavaš?
Ne znam. Bas i nemam neka pravila, posto se slabo sminkam ali uvjek stavljam neke kreme i balzam za usne u boji.

10. Da li imaš neke čudne vještine koje umiješ da uradiš sa svojim tijelom?
Ne, ni jednu. Haha :D

11. Koja je tvoja omiljena hrana koja je loša za tebe?
Je cips. Mogla bi da zivim od njega ummmmm...

12. Koje piće uvek naručiš u kafiću?
Topla cokolada <3 :) 

13.Šta nosiš na sebi dok spavaš?
Pidzamu normalno. Da se ne razbolim. Haha :D

Eto to bi bio taj Tag. Nadam se da vam se svidjelo i sada znate nesto vise o meni :)
Hvala jos jednom Suzani za nominaciju a ja nominujem:

Jovanku (Blog)
Niki (Blog)

Eto to je to!
Nadam se da vam se svidjelo, vidimo se sljedeci put.
Ljubim vas <3333

Caoooooooooooooo

Amy

22 komentara:

  1. Hvala ti sto si me nominovala:*
    TAG je bas super! :3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se tvoj post!
    Slušaš li inače Van Gogh-a, pjesme su zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da slusam ga. Bila sam na njihovom koncertu i predobri su!

      Izbriši
  3. Super tag i odgovori!!

    http://katymycorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema na čemu, hvala što si uradila Tag super su odgovori <3
    http://suzanas1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svida i hvala jos jednom na nominaciji <3

      Izbriši
  5. Odličan tag! xx :)

    NOVI POST NA MOM BLOGU : http://fashionholicyeahh.blogspot.com/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja se umivam 7 puta i ispiram zube 3 puta HAHAHAHAHAHAHA :D

    Poseti moj blog i zaprati me ako želiš:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HAHAHA onda smo slicne xD
      Pratim ga vec i veoma mi se svida <333

      Izbriši
  7. Great Post Dear! I am following you and following back if you like my blog :))) Kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  8. zanimljivo :)
    dopada mi se dizajn tvog bloga :)

    doityourselflady23.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. jaako dobar post :D hahah xd 9 puta? nije da se smijem ,ali to je genijalno,biti poseban po nečemu ,ja mogu samo reći da sam posebna po tome što sam zapalila svoju prvu vatru tek sa 15 godina ,bilo je amazin' hahaha xd oke slažem se oko lažljivaca,ulizica i slično,to stvarno zna da nervira.haha xd i ja spavam na desnoj strani haha xd :D i kada sam u kafiću većinom kao i ti pijem toplu čokoladu ,hm navika valjda ..dobila sam i ja nominaciju ali tek idući post je taj tag ,tako da sad imam novi post pa kada budeš mogla ,posjeti me <333

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Hahaha ne mogu da vjerujem koliko smo slicne. I kod mene je takode navika da stalno pijem toplu cokoladu. To sam vidjela od svoje prijateljice i ona je stalno pije xD. Naravno da cu te posjetiti drago mi je da si i ti nominovana <333

      Izbriši