utorak, 20. siječnja 2015.

School Again #1 Savjeti za pocetak skole

Cao dragi moji!!!

Od danas pa naredna tri dana pisacu postove o skoli. To ce biti:
School Again #2 Clothes for School
School Again #3 Make-up for School
School Again #4 My Planner

Eto to je moj plan za postove koje cu pisati 4 dana za redom osim ako me nesto ne omete ali mislim da se to nece desiti. 

Danas cu vam napisati neke savjete za skolu. Za drugo polugodiste uvjek mislim da ce biti teze ali nikada mi se to nije dogodilo. Evo i sada me je strah. Najvise zato sto sam druga smjena i zato sto mislim da necu imati vremena uciti. Ali zato cu morati koristiti maximalno vikende te ce mi tako biti lakse. Tako ucinite i vi.

Sada kako ce skola bojim se da necu imati vremena ni za blog. Nadam se da se to nece desiti i da cu imati vremena druziti se sa vama i djeliti savjete.
Tako da nemojte se ljutiti ako me ne bude koji dan. Sigurno ce te me razumjeti zato sto i vama pocinje drugo polugodiste a ni vi kao i ja necete moci biti svaki dan za kompjuterom. Meni skola pocinje 29 pa imam jos malo vremena za odmoriti se. Uhhh :(

1.Za pocetak ono sto najmanje volimo jeste da prelistamo i da se prisjetimo zadnjih 2 ili 3 lekcije. Sigurno ce biti neko ponavljenje a mozda i test tako da je bolje da se prisjetimo i to ce nam pomoci.



👌

2. Takode ta zadnja 2 ili 3 dana navijte sebi alarm u ono vrijeme kada cete ustajati kada budete isli u skolu. Posto vise necemo moci legati u 3 a ustajati u 11. Nazalost, ali tako je svakome :(  
Od sada cemo morati  ici u krevet u 10 a ustajati u 6 a nekada cak i ranije.


3. Uredite radni sto na kojem ucite. Stavite sebi na zid neke i poruke koje ce vam biti motivacija za ucenje.

it felt so crystal in the air

4. Uredite svoju svesku, nacrtajte nesto na njoj ili kupite neku cije su vam korice lijepe i koja vam takode sluzi kao motivacija.
Ili kupite neku jednobojnu po kojoj ce te moci crtati i uredivati. Bice bas slatko <333

/theforbiddenforest

5. Nemoj te da mobitel kada ucite bude blizum vas. Tako sam jedno vrijeme stalno kada sam ucila gledala na njega sto mi uopce nista dobro nije donijelo. Stalno mi je odvracao pozornost zbog cega se bas i nisam proslavila. 
Bolje vam da ga koristite nakon sto naucite i neka vam on bude kao nagrada.

Negdje sam citala da nakon sto naucimo da ne sjedamo odmah za kompjuter ili da ne koristimo mobitel posto ce nam se odna misli usmjeriti na nesto drugo i zabaravit cemo ono sto smo ucili 2 sata. Ili vise.

Bolje da se odmorite, pojedete jabuku ili narancu i zatim odidite za internet. :)

study

Eto to bi bilo nekih 5 svari koje ce vam pomoci za pocetak skole.
Nadam se da sam vam pomogla.
i evo jos jedna slika:

Study now. Love later

I zapamti kada si mogla do sada mozes i od sada, i jos nesto
kakav god problem bio ti ga mozes savladati.

❤️ nicole kilikova ❤️ | via Tumblr

Caooooooooooo

Amy <333

Broj komentara: 12:

  1. Great post ! İ love your blog <3
    i am following you now !
    You can also follow me back please !
    Kisses !
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  2. Uper saveti. Jedva čekam 2 3 deo.
    Pogledaj moj blog. Uradila sam i Q&A odgovorila sam na sva tvoja pitanja. Super su:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Jako mi je drago sto si odgovorila i naravno da cu posjetiti :)

      Izbriši
  3. Sigurno će mi tvoji saveti pomoći u učenju!♥♥♥
    Blago tebi imaš još vremena za pripremu i odmaranje. Meni je škola počela juče.:(

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ♥ Ma svakome ce poceti skola prije ili kasnije ali sve u svemu puno srece u drugom polugodistu zelim svimaaa !!!! ♥♥♥

      Izbriši
  4. Jako dobar post. Tvoji saveti će mi sigurno pomoći. Jako dugo želim da nađem neku svesku sa belim koricama da bih je iscrtala, ali nikako ne mogu. Stvarno je dobar post! :) ♥

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja nisam nasla bijelu iako sam je trazila vec u ljubicastoj boji ali i ona dobro dode. Hvala jos jednom ♥
      Vec sam uclanjena :)

      Izbriši
  5. Bas mi se svidja post,veoma je inspirativan! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da ce ti pomoci barem malo :) ♥

      Izbriši