nedjelja, 11. siječnja 2015.

2014 Favorites

Cao dragi moji!
Nisam pisala tri dana zbog cega sam vas jako pozelila. Danas nisam bas neke volje. Stvarno ne znam sta mi je. Osjecam se umorno iako nista nisam radila, niti sam isla negdje ... 
Nije bas moj dan. Ustala sam u 11 ali nije ni cudo posto sam sinoc legla u dva. 
Primjetila sam da uvijek kada kasno ustanem cijeli dan hocu da spavam. Danas izbrisala mnogo igrice na mobitelu i sebi instalirala nove. Na mobitelu mi nema slobodnog prostora zbog cega sam morala izbrisati te stare aplikacije. Sada je sve ok!

Kada sam otvorila blog stavila sam anketu koja se nalazila na desnoj strani. Mislim da ste je vecina vidjeli i da ste glasali. Ona je naravno istekla zbog cega cu staviti novu.
Evo kako ste glasali:




KAKAV VAM JE BLOG?


 
Super
  17 (80%)
 
Dobar
  3 (14%)
 
Nije los
  1 (4%)
 
Moze i bolje
  0 (0%)

Ukupno je glasova bilo 21. Pitanje je bilo kakv vam je blog. Jako sam radosna sto se vecini svida blog i sto im je super. Hvala mnogo svima! Volim vas <3333


Vidjela sam da su vecina pisali postove o najdrazim svarima u 2014. Tako sam i ja odlucila da ga napisem iako je od Nove godine proslo vec 11 dana. Nadam se da se neljutite sto ovako kasno pisem ovaj post. Ali vec kao sto sam vam rekla stvarno mi danas nije bas najbolji dan zbog cega nisam imala pojma o cemu cu pisati.
Ja se nadam da ce vam se svidjeti <3

Pocet cu od beauty proizvoda:

Znam da ce se vecina sloziti da su nam ove bebe oduzele srce i takode znam da ih gotovo svi vole. Sigurno znate o cemu govorim.

1.To su Baby Lips


2. Druga stvar koja mi je osvojila srce je Mugler krema. Ona je ja mislim vecini nepoznata posto se ona kod nas i nema kupiti nigdje. Nisam je nigdje nasla. Probajte vidjeti na nekom sajtu dali ih prodaju. Kod mene je koza inace suha bila na rukama i licu. Kako sam je pocela koristiti mnogo mi je pomogla. Ja sam nju dobila od komsinice koja zivi u Francuskoj i zahvaljujem joj se mnogo! 
Na slici vidite ove dvije kreme ja imam ovu bijelu
                                         
3. Essence ruz za usne
Njega sam dobila u OK! novinama i od tada ga stalno stavljam. On se moze kupiti i kod nas i cjena mu uopste nije skupa. Prelijepo miriseeeeeeee <3 

                             

To bi bilo od mojih beauty najdrazih proizvoda sada prelazim na Fashion .
Mogu reci da sam u 2014 pronasla neki svoj stil koji cu ja mislim dugo nositi. Otkrila sam mnoge konbinacije, kupila veoma lijepih stvari i tako. 

1.Nesto sto sam svakodnevno nosila u svim prilikama jesu moje duboke patike adidas.
Obozavam ih!


2. Timbice <33333
Njih sam kupila skoro ali stvarno su me osvojile i veoma su tople za ove zimske dane.
                                                           

3.Strip helanke
Te helanke kada sam ugledala zaljubila sam se na prvi pogled. Cijelo ljeto sam ih gotov nosila.
I tu su bas ove sa slike, koje sam kupila u New Yorker-u. 




Eto to je sto se tice odjece. 
Sada cu vam napisati blogove koje sam citala prije nego li sam otvorila svoj.

1.http://sveostardoll-u-milica.blogspot.com/
2.http://merimastardoll.blogspot.com/
3.http://www.zoella.co.uk/
4.http://www.zorannah.com/
5. http://www.underneathstardoll.net/

Ince sam pratila Stardoll blogove posto sam tom igricom kao sto vec znate bila zaludena.

Najdraze aplikacije na mobu su mi bile:
1.Instagram
2.Temple run
3.We heart it
4.Subway surf
5.Flappy Bird


A evo i spisak najdrazih pjesama:

Eto to su bili moji 2014 favoriti.
Nadam se da vam se svidjelo i nemoj te zaboraviti da glasate na novoj anketi.
I da umalo da zaboravim xD 
Osnovala sam Facebook stranicu bloga na kojoj ako zelite mozete da me pitate pitanja vezana uz blogi i sve ono sto vas zanima. Prije dan ili dva sam je osnovala tako da nisam nista pisala samo sam stavila sliku.

Evo link:
https://www.facebook.com/fashionamy123?ref=aymt_homepage_panel

I da napravila sam kao neku sliku koja je kao za blog. Vidjet cete je na profilnoj na facebook-u.



Eto vidite kako izgleda. Nemoj te misliti da sam je odnekle kopirala ja sam je licno napravila.
Po njenoj ruznoci vidite da sam je ja pravila. Inace ovo mi je prva slika koju sam napravila tako da nemoj te da mi se rugate. Bice sljedeci put bolje :) Haha.

Caoooooooooooooooooooo

Volim vas <333333333


Amy

4 komentara:

  1. Samo 3 reči "Imaš divan ukus"!!! :) <3
    http://minasnook.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej,možeš li mi objasniti kako si napravila ovu anketu? :)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da mogu. Odgovorit cu ti na tvome blogu u komentarima ♥

      Izbriši