srijeda, 14. siječnja 2015.

Nokti


Cao drustvo sta ima?
Evo mene dosadujem se kao nikad do sada. Upravo sam sebi instalirala na mobitel Clean Master. Nadam se da ce mi spasiti mobitel kao sto neki kazu. Drzim svom mobitelu fige. Haha. Nadam se da ce uspjet.
Upravo sebi intaliram neke igrice.  
Danas mi se nije nista desavalo tako da ovaj uvodni dio je ja mislim najkraci do sada.

Danas cu vam pisati o noktima. To do sada nisam nikako pa se nadam da ce vam se svidjeti.
Inace kod mene su uvjek kratki nokti iako bi voljela da imam duge ali za mene je to rano.

Pokazat cu vam neke slike na kojima ima kako da sebi nalakirate nokte i kako da ih ukrasite.
Vecina nas ima kratke nokte zbog cega ce ako ovo uradite biti jako slatki.

1.Za pocetak pogledajte ovu sliku:




Samo su vam potrebna dva laka i spuzvica i ova kao kako da je nazovem cackalica koja vam je potrebna da pomjesate ove dvije boje.
Vidi te ovde na slici.
2.Slika


Nails design


Meni je ovo bas simpaticno a mislim da uopste i nije tesko.
Samo je potrebna cetkica koju umacete u lak te mazete po prstu.
Mislim da slika bolje objasnjava od mene :)

3.Slika


Nail art



Ovo je malo teze zato sto je potreban crtac a i ove tackice moraju se lijepo nacrtati.
Ne izgleda bas tesko samo treba biti precizan.
Mozete uzeti sebi i druge boje. Mislim da ce sa drugima biti ljepse nego sa ovim. Probacu da uradim ovo.

4. Slika

Nails Makeup DIY

Za ovo je takode potreban crtac ali je mnogo lakse napravit nego spram predhodne slike.
Bas je slatko<333


5.

.

I za ovo je potreban crtac. Mislim da teze uodnosu na predhodnih slika.
Ali i ovo je lijepo bas za cure koje vole rock stil.


6.Slika

add a caption

Za ovo nije potrebno nista osim dva laka u sivoj i srebrnoj boji.
Jako je lagano a i prelijepo.


Eto to je to za danas. 
Nadam se da su vam se ideje svidjele.

Caoooooooooo



Amy<3333333


Broj komentara: 8:

  1. Super post. Nominovala sam te za jeda Tag pogledaj o ;emu se radi. Nadam se da ces ga uraditi <3
    http://suzanas1.blogspot.com/2015/01/get-your-freak-on-tag.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svida post. Hvala ti na nominaciji rado cu uraditi tag <3

      Izbriši
  2. Mnogoo mi se sviđaju oni pod 5.!
    Post je odličan, a blog još bolji, baš mi je drago što sam krenula da te pratim! <3

    http://minasnook.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! I meni su takode dragi pod 5. Inace volim rock stil. Haha. <333

      Izbriši