nedjelja, 25. siječnja 2015.

My TAG

Cao svima <333

Za danas radim jos jedan Tag a on se zove My TAG. Za njega me je nominovala Katarina M i hvala joj mnogo <3
Nadam se da nisam dosadna sa ovim Tag-ovima ali ja ih stvarno volim raditi a i zelim da ispostujem kada me neko nominuje :)


I da pocnemo:

1. Da li imas neku tetovazu?
Ne, nemam ali voljela bi da je imam posto su mi one uvjek bile super. Jos je rano :(

2. Da li si ikada pobjegla sa casa?
Nisam nikada, ali sam se jednom slagala nastavnika da me boli stomak pa me je pustio zato sto je kod jedne nastavnice trebao biti kontrolni za koji ja nisam nista ucila. Dobro je proslo, zamislite da me nije pustio...

3. Da li si ikada imala decka?
Nisam nikada. Ali sam imala simpatiju u 3 razredu a i ja sam njemu takode bila pa smo zajedno stalno sjedili. Hahaha :) <3

4. Da li si se nekada mnogo izblamirala?
Ma nisam samo jednom vec 100000000000 puta. Hahaha jednom sam tresnula u skolskom dvoristu pa su se svi poceli smijat. xD

5. Koji ti je omiljeni film?
Lol (2008). Mogu ga pogledati jos milijun puta i mislimda mi nikad nece dosadit. Cak sam i plakala. :)

6. Koja ti je omiljena serija?
Nezz... Gledala sam mnoge pa sada ne mogu izabrati. Inace gledam sve ove na MTV-ju a najdraze su mi Awkward, Are you The One?, Snack-Off i Ridiculousness.

7. Koja ti je omiljena knjiga? 
Ne znam po koji put govorim ali to je definitivno Tiho, tiho andjele.

8. Koliko imas godina?
13 :)

9. Sta si u horoskopu i da li vjerujes  horoskop?
U horoskopu sam riba i da vjerujem u to. Svaki ga dan citam na Bravo portalu. Haha. xD

10.  Odakle si?
I'm from Bosnia... Hahaha salim se se iz Bosne sam :D

11. Da li vjerujes u duhove?
Da, nazalost vjerujem. Kao i sve ostale gluposti xD

Za ovaj TAG nominujem:

I da samo da kazem da ste u anketi u kojoj sam vas pitala zelite li muziku na blogu odgovorili da ne zelite. 8 je bilo za a 10 za ne. Tako da cu obrisati muziku sa bloga.

Eto to bi bilo to vidimo se sutra. 

Caooooooooooooooooooo

Amy <333

Broj komentara: 16:

  1. Hvala puno sto si uradila tag :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na cemu, hvala tebi sto si me nominovala <3 :)

      Izbriši
  2. jeej ,hahah xd i ja sam taj tag radila ovako odlično sve ,hahah xd nisam nikada slagala vezano za odlazak kući s nastave mislim dešavalo se da ne naučim ali opet hahha xd nisam smjela ,nekako nisam sigurna u sebe a ni u to,šta ako me uhvati u laži i eto meni bleaja :/ i ja sam pratila neko vrijeme seriju Awkward ali sada ne ,ustvari da li ima još ? haha xd :P i ja vjerujem u duhove ali u horoskop i ne baš :/

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Pa dobro ja sam ipak pitala razrednika pa je po mene dosao kasnije brat. Ali dobro je sto je to bilo u petom razredu. Hahaha. Ne neprikazuju je vise ali mislim mozda da ce nova sezona. Ne znam...

      Izbriši
  3. Tag je bas dobar i ja sam ga radila na mom blogu!

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Great Post Dear !
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je post, ovo pod 3 je preslatko aww :)

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan je tag *--* pod 3 je stvano slatko hihi ^^ - posjeti moj blog. <33


    http://dajnelaqueen.blogspot.com/ - blog !

    OdgovoriIzbriši
  7. Haha,ja (ne) verujem u duhove. Haha. Super si,Amy. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala na nominaciji, ali ne zelim da mi blog bude pretrpan tagovima. Mozda kasnije. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uredu nema veze. Vecina su radili ovaj Tag pa nisam znala koga da nominujem. Bice mi drago kad god da ga uradis ♥

      Izbriši
  9. Super su ti odgovori! ;)) Hvala na nominovanju, nisam prije vidjela, pa cu ga sad uraditi! :P ♥

    OdgovoriIzbriši