nedjelja, 23. kolovoza 2015.

Mislim da je ovo kraj ♥

Zdravo dragi moji citatelji!

Oni koji citaju moje postove znaju da ja u posljednje vrijeme sve vise zelim da napustim ovaj blog. Mislim da sam donijela konacnu odluku, a to je da cu nestati sa ovog bloga na duze vrijeme, sve dok ne budem spremna da ponovno pisem. Zeljela sam da blog ne napustam barem dok ne napuni jednu godinu, a to bi se desilo u decembru. Ali nazalost ja ne mogu vise. 

Hvala mnogo svima koji su bili uz mene cijelo ovo vrijeme i citali moj blog. On je nesto sto mi se najbolje desilo i mnoge sam dobre ljude upoznala na njemu. Razlog zbog kojeg ne mogu vise da pisem je sto uopste nemam inspiraciju, a drugi razlog je sto da bi napredovala trebam stavljati svoje slike koje nisam u stanju napraviti posto kvalitetnu kameru nemam. 

Ako se budem i vratila, definitivno cu samo stavljati odjevne kombinacije. Otvorit cu novi blog, ali anoniman. Tako da ako naletite na njega i prepoznate da sam ja u pitanju bit cemi drago, samo nemojte nikome reci da sam to ja.

Dakle to je bi bilo to. Zelim svima mnogo srece za pocetak nove skolske godine i drzite se onoga sto meni sve olaksava: Don't Worry, Be Happy, Drink Pepsi, Be Sexy!

Caooooooooooooooooooo

3 komentara:

  1. a neee :( jedva cekam da se vratis i molim te posalji mi link anonimnog bloga na mail kad ga budes napravila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nemoj molim te ovo raditi,iskreno znaš li ti koliko meni bude žao kada neko ode sa bloga,ali stvarno..kao da neko zauvijek nestane iz mog života,jer bila je jedna hely ,meni se djevojka jako svidjela,ali sada nakon godinu dana ja nemam nikakvog kontakta s njom... i to mi je tužno,zauvijek smo se rastale,čak ne znam ni prezime joj da je pronađem..znam da te imam na FB-u među prijateljima,i stvarno poželim ponekad da pišemo,ali ja nisam vezana baš za FB pa onda nikada ne budem baš tamo,ali ovaj koji dan ćemo malo da porazgovaramo..tako da molim te još jednom razmisli,jer meni ćeš prva nedostajati,ti si jedan od prvih blogova za koji sam saznala,i koji mi je na samom početku bio simpatičan.molim te još jednom razmisli....

    OdgovoriIzbriši
  3. hello dear sir/madam
    I read your blog Mislim da je ovo kraj ♥for a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    OdgovoriIzbriši