ponedjeljak, 10. kolovoza 2015.

U stilu poznatih: Ashley Benson

Zdravo svima!

Od kako je nastalo ljeto, pocela sam da gledam Slatke male lazljivice (PPL). Serija me je odusevila, sada sam na petoj sezoni. Za oko mi je zapala jedna prelijepa lazljivica, a u pitanju Hanna Marin, tacnije Ashley Benson. 

1.
Love Ashley Benson's style

Njen stil me podsjeti na grunge style, koji u poslednje vrijeme jako gotovim. Sve je savrseno kombinirala. Narocito visoke traperice i crop top. Kapa je samo upotpunila stil.

2.

ashley benson style. Hightop converse, falannel, skinny black zipper jean, ect.

Slicna kombinacija prosloj. Volim siroke kosulje. Bilo bi bolje kada bi hlace bile poderane.

3.

Ashley Benson style

Haljina mi je prelijepa. Mozda je previse kratka, te bi ja ispod nje obukla sorc i pretvorila je u tuniku. 

4.

Ashley Benson- coachella 2014
Ova slika je nastala na Coachella festivalu prosle godine. Gornji dio mi se bas i ne svidja, dok je kosulja svezana oko bokova pun pogodak.

5.

Ashley Benson ...........click here to find out more http://kok.googydog.com

Odlicna kombinacija za ljeto. Pramenovi kose su obojani, a svi odjevni predmeti su jarkih boja, sto je cini jako vedrom i lijepom.

6.

How cute is our new BFF? http://www.thecoveteur.com/ashley-benson/

Dok je prosla kombinacija bila za ljeto, mislim da je ova savrsena za jesen koja nam uskoro dolazi. Na ovoj slivi mislim da nosi crveni sako, dok vi mozete duzu jaknu ili koznu crvenu jaknu sa martinkama ili nekim drugim crnim cizmama.

7.

Ashley Benson and Keegan Allen

Na ovoj slici je mozete vidjeti sa Keegan Allen-om, koji takodje glumi u PLL. Uska, crna haljinica joj jako dobro istice figuru, te izgleda prelijepo.

8.

Get the Ashley Benson look with this cool and clean edit of flirty #HMDIVIDED separates. #AshleyBenson

Fotografija sa snimanja modne kampanje. Haljina je stvorena za ljeto, a torba docarava njenu ljepotu. Ovakve slicne torbe mislim da mozete pronaci u online trgovinama tipa: Dressgal, Dresslink, SheIn...

9.

Get the Ashley Benson look with this cool and clean edit of flirty #HMDIVIDED separates. #AshleyBenson

Takodje jos jedna fotografija sa tog snimanja. Kombinacija je odlicna i svi odjevni predmeti mi se svidjaju. Slicne sandale mozete poruciti na Dressgal-u. Oni koji prate Janu Dacevic i Andre Stojanovic znaju o kojim je sandalama rijec.

10.

ashley benson=fashion inspiration. love this!!!!

Volim suknje, ali i haljine tipa kao sto je i ova da je naprijed kraca, a pozadi duza. Sjajno se uklopila uz ove cizme. Torba mi ne ide uz sve ovo, te bi ja ili izbacila ili stavila torbu sa dugim remenom.

Oni koji su jos uvijek na raspustu i kojima je dosadno preporucujem da pogledaju Slatke male lazljivice. Zamolila bi vas da u komentare stavite, da li zelite da u ostlim postovima kada budem pravila U stilu poznatih, zelite da svaku od djevojaka koje glume u ovoj seriji ocjenim stil. Takodje cu napraviti giveaway povodom 100 clanova, to ce biti malo veci giveaway. Tako da oni koji se nisu uclanili, neka se uclane, posto ce giveaway biti za sve zemlje. 

xoxo

Broj komentara: 5:

  1. Obožavam PLL. ♥♥ Ona mi je jedna od omiljenih glumica i njen stil je savršen. ☺☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam gledala Slatke Male Lazljivice, ali otprilike znam o cemu se radi. Inace, mi se jako dopada stil Ashley Benson. Na drugoj slici je potpuno Grunge! ☺

    Novi post----> http://milicamihaela.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. PLL IS FU*KING LIFE.
    Ne mogu si pomoci hahah,sto mislis o tome sto je CeCe Charles aka A?
    I da post je odlican,i moze daj svoju ocjenu.
    http://workoutaddictedgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši