nedjelja, 4. siječnja 2015.

This or That Tag

Cao! Sta ima?
Falili ste mi puno iako samo jedan dan nisam pisala haha xD 
Danas objavljujem dva posta. Zato sto sam nominovana od Suzane da uradim This or That TAG!
A drugom cu vam pisati o slobodnom vremenu kao sto sam i obecala. Necu vise duziti vec se bacam na posao!



Makeup
1. Karmin ili sjaj?
Ne znam... Volim oboje ali vise koristim karmin.

2.Eyeliner ili maskara?
I ovdje takodje volim oboje ali biram Eyeliner.

3.Bezbojna ili sjenka u boji?
U boji.



Nails 
1.Kratki ili dugi?
Inace kada idem u skolu kratki su mi ali ovako kada je raspust i kada hocu negdje da idem dugi su. Tako da biram duge <3

2.Tamni ili svijetli lak?
Tamni njih vise koristim.


Kozmetika za negu tela
1.Parfem ili gel za tusiranje?
Parfem!!!


Fashion
1.Farmerke ili trenerka?
Farmerke pogotov poderane kako ih zovemo <3333333

2. Dugi ili kratki rukavi?
Nekako u ormaru vise imam sa kratkim ru kavima ali biram duge zato sto su na vecini neki ludi printovi.

3. Haljina ili suknja?
Haljina definitivno!

4. Na pruge ili karirano?
Nemam ni jednu stvar na pruge! Tako da biram karirano!

5. Japanke ili sandale?
Sandale. (Japanke me zuljaju!) haha

6.Sal ili sesir?
Ne znam inace ni jedno bas nenosim niti volim ali biram sal.

7.Ogrlice ili narukvice?
Narkvice!!!!!!! Nosim ih svakodnevno. Bez njih se osjecam kao bez odjece <3

8.Baletanke ili stikle?
Kao i uvjek biram ravnu obucu. Baletanke, iako najvise nosim patike a u svome zivotu sigurno sam mogu vam priznati vise isprobala stikli (naravno nisam nigdje isla sa njima vec preko sobe).

9.Jakna ili duks?
Nezz... Zavisi od vremena ali inace duks.


Kosa
1.Kovrdzava ili prava?
Prava.

2.Punda ili rep?
Mislim da u svome zivotu nikada nisam napravila pundu. Ne znam, mozda kad sam bila manja. Tako da rep !

3.Sprej ili gel za kosu?
Sprej. To sam prije kao manja stalno stavljala. Valjda sam se sad opametila :D

4.Duga ili kratka?
Duga.

5.Svijetla ili tamna?
Svijetlaaaaaaa. Reci cu vam malu tajnu. Mislila sam da kada budem imala 15 god da uradim roze ombre. Zamisljala sam da kosu jos vise posvijetlim i da mi na vrhovima bude roze. Al nevjerujem da cu to uradit.

Random
1.Kisa ili sunce?
Kisa logicno. Vec to znate haha!

2. Ljeto ili zima?
Ljeto. 

3.Proljece ili jesen?
Naravano da jesen zbog kise i lisca ummmm. A proljece ne volim zato sto jedan dan bude sunce pa onda kisa. Ne volim takvo vrijeme.

4.Vanilija ili cokolada?
Cokalada!!!!!!!!!! Boze sacuvaj i sakloni sta pitaju!


Nominujem blog:
Jovankin Svet

Eto nadam se da vam se svidjelo! Jos nekih stvari saznali ste o meni. Ovi Tagovi uopste mi nesmetaju iako je ovo prvi. Nadam se da ce me jos neko nominovati za neki drugi Tag.
Hvala Suzani sto me je nominovala <3 

Caoooo <3333

Amy


4 komentara:

  1. Hvala ti,tag mi se baš sviđa,evo pišem ga. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema na čemu, super si odgovorila na pitanja, mnogo mi se sviđa ovaj tag.
    Poseti moj blog, ako ti se svidi možeš i da komentarišeš
    http://suzanas1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi jos jednom sto si me nominovala i jako mi je drago sto ti se ovaj tag svida.
      Naravno da cu posjetiti blog <3333

      Izbriši