četvrtak, 8. siječnja 2015.

Slobodno vrijeme






Hejjj evo mene!
Napokon mi je dosao internet a kupila sam novi kompjuter!!! Jeeee! Zbog toga sam veoma sretna. Treba samo da spojim one glupe snjure i to je to. Uvijek kada to radim zaprtljam se tako da ovaj put ja to necu raditi vec moj brat haha xD
Ovaj post bice veoma dug jedan od najduzih. Pisat ce puno ali to obozavam. Tako da meni nece biti problem jedino mozda cu vama dosaditi ali nema veze. Haha.

Evo posta kojeg sam planirala o slobodnom vremenu preko zime. Planiram ga vec dvije sedmice i napokon evo prilike da ga napisem.

Inace kada je zima imamo i previse slobodnog vremena zbog kojeg nam je dosadno i ne znamo sta cemo. Sve nam dosadi i fejs i igrice na kompj kao i knjiga koju citamo. Jednostavno sve nam dosadi. 
Sada cu napisati neke ideje koje kada mi je dosadno radim:

Inace prvo izludujem sve oko sebe pa i njima samnom postane dosadno. Kada njih izludim zovem svoju BFF da prosetamo. U slucaju da nemate BFF zovnite neku drugaricu koju znate ili koja je vas nekada zvala pa prosetajte. To uvijek uspije. Od njih 3 sigurno ce neko htijet ako vas ima vise prosetajte grupno. To je jos bolje.



To je jedna od mojih ideja da ubijete dosadu. 
Sljedeca bi bila da odete u vidioteku i podignete neku komediju ili romaticni film.
Zavisi od vaseg raspolozenja. Ako u vasem gradu nema vidioteke ukucajte na Google-u filmovizija ili filmovi sa prevodom. U mome gradu ima vidioteka ali ja nisam uclanjena u nju tako da ja na ovim stranicama nadem sebi neki film i tako zabavim se. A neznam kod vas kako je jeli ima vidioteka i kako kod vas fukcionira. Kod nas se kao sto sam vec rekla uclanite se to vas kosta 10 KM i izaberete neki film a i jega platite 1 KM i kod sebe ga drzite 3 dana najduze.
Evo filma za one ako im je dan tuzan pa hoce da se razvesele nekom komedijom:

Znam da ovaj film nikada bas nikada nece mi dosaditi. Mogla bi ga gledati 100000000 puta i nikada mi ne ni dosadio. Ne znam kakav je slucaj sa vama ali samnom je ovakav.
A ako hocete neki romanticni preporucujem:


        
A sada cu vam pokazati slike koje ce pokazati kako se mozete sami zabaviti bez ikoga.


Nail polish remover

Eto kako sebi mozete napraviti da obrisete lak sa noktiju.
Samo vam treba ova tegla, spuzva i aceton.
I to je to. Mislim da svaku od ovih stvari imate u kuci tako da treba samo da ih nadete i napravite ovo. Ja sam napravila u super je.

IPhone case with plastic brazalet

Evo sada kako da uljepsate svoj mobitel. Nemorate imati iPhone vec koji bilo mobitel ali da nije veci od iPhone-a. Npr. kod Samsung-a 5 ovo ne mozete napraviti.
Samo je potrebna ova narukvica a mislim da ste je svi vidjeli. Ako je nemate sigurno cete ih naci u onim kineskim radnjama koje su zatrpale gradove haha. U njima ima raznih svari.
Evo sada kako da sebi ukrasite nokte. Nece bas uspijeti iz prvog pokusaja ali probajte. Kada naucite bice vam drago.

Bunny nails.🐰

Za ovo vam je potreban plavi ili bijeli lak koji sluzi kao podloga i crtaci koje takode mozete da kupite kod nasih dragih kineza. Gledajte samo da je cetkica sto tanja. Ako je tanja bolje ce crtat. Ja prvi put kada sam kupila crtac uopste nisam ni znala sta je to. Mislila sam da je to obicni lak pa sam tako mazala. Haha nokti su mi bili grozni. Kasnije sam cula od prijateljice da je to crtac. Kako sam samo bila pametna. Sigurno ste ponosni na mene. Haha

Evo jos jedna:


Ovo je lakse ali potrebno je vise stvari.
Potreban je crni lak ili neki drugi po vasoj volji koji sluzi kao podloga. Zatim ova mrezica koju ne znam gdje da kupite posto sam je ja dobila uz neku barbiku kada sam bila manja ali i ona je takode kod kineza. I na kraju spuzva i ove sljokice koje mozete naci u dm ili cm ili opet kod kineza. (Od sada govorim K-trgovina)

Evo neki rucni radovi koje ja nemam pojma pravit. Nisam bas dobra u njihovom pravljenju ali evo slike za one koje jesu:


add a caption

Sve stvari koje su vam potrebne vidite na slici.




Christmas Craft Ideas - Architecture, interior design, outdoors design, DIY, crafts - Architecture Design DIY

Untitled

Eto to bi bilo od ovih umjetnickih radova a posto ja iz likovnog jedva imam 4 mislim da necu ovo uspijeti nikada ali trudit cu se a probacu da napravim sa svojom mamom nenom ili drugaricom.

I da zaboravila sam ono najvaznije ali ono je svima najmrze a to je da malo prelistamo knjige i da naucimo koju lekciju unaprijed. Znam i meni je mrsko ali sta cu pomoci ce mi to i bice mi lakse a ko zna mozda ako budem aktivna na casu dobijem i neku lijepu ocjenu. :D
Tako i vi nemoj te da vam je mrsko i meni je ali kada razmislim nista mi to nece ruzno donijeti vec cu biti zadovoljna i nece mi se sve skupiti.

Eto to je to za danas. Vidimo se sljedeci put!!!!!!!

Caoooooooo!!!!!

Amy

Broj komentara: 17:

  1. Odličan post draga, baš mi se sviđa! Pokušaću ovaj tutorial sa noktima. ♥♥

    Pratim te, uzvrati ako možeš:)
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Naravno pokusaj ja nisam bas spretna u tome ali ako sam ja mogla najveca ljencuga mozes i ti.
      Naravno da cu uzvratiti ♥

      Izbriši
  2. Super ideje za raspust! :)
    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve je super i jako korisno!

    Mozes li procitati moj blog bila bi ti jako zahvalnaa! http://thinkpinkpeopleee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3 Rado cu procitati tvoj blog i komentarisati!

      Izbriši
  4. Draga, post ti je odličan. Ono za skidanje laka je super. Sviđaju mi se tvoje ideje za postove. Da, da ne zboravim, pitala si me da li mogu da ti dam moju e-mail adresu, odgovorila sam ti i dala sam ti je u komentaru na mom postu, a imaš je i na dasenoj strani mog bloga. To je to, post je super, mnogo mi se sviđa tvoj blog. Želim ti sve najlepše.

    http://suzanas1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. I ja tebi takode zelim sve najbolje!

      Izbriši
  5. Odličan post.Posebno mi se sviđa ideja za skidanje laka,ali i ove zeke na nokticima

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvali ti mnogo sto pratis moj blog. Drago mi je da ti se svida <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post.Mnogo mi se sviđaju tvoje ideje.
    Ana

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post;-) posjeti i moj blog ako želiš<3

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma dobar post i odlicne ideje :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimljiv post! Film Home Alone nikad nece dosaditi!! :)

    OdgovoriIzbriši