četvrtak, 1. siječnja 2015.

Sminka



Cao!

Kako ste mi? Kako ste proslavili Novu Godinu? Meni je bilo sjajno. Dosla sam kuci oko 2 sata a legla sam u pola 4. Uhhh! Dobro je da danas nisam imala nikakvih obaveza pa sam mogla spavati do 12. Nadoknadila sam to. Kako ste se vi proveli, s kime, kada ste dosli? Morate mi to sve reci. Ispratili smo 2014 a docekali 2015.

Imam osjecaj da ce ova godina biti BEST YEAR EVER! Ne znam zasto ali eto. Imamo 365 dana na raspolaganju kao i 365 prilika da imamo imamo najbolji dan.
Nadam se da ce i vama biti ova godina najj najj od svih ostalih. Ali ustvari ne znamo kakve cemo sve prepreke prebroditi i u kakve se situacije uvuci. Ali uvjek se nadamo da ce sve biti super sto i valja.
Tako da dragi moji puno srece u 2015!

Izvinite sto sada pisem post no nisam mogla prije. Ali ne brinite se ja cu pokusavati da vam svaki dan pisem zato sto mi nije mrsko i zato sto to stvarno volim. 
A nadam se da i vi volite moj nacin izrazavanja i pisanja <3


E ovako. Danas cemo malo o sminci tj. make-up. 

Ja se inace nesminkam zato sto imam tek 13 godina. Mrzim kada vidim u mome razredu na nekoj djevojcici sminku.Kada je na njoj maskara, olovka za oci, pa puder koji se vidi da su uzele od mame i plus kreon. Ponasaju se kao da imaju 20 god. Po meni je ok sminkati se od 15 pa nadalje ali umjereno. Nemoj te msiliti da imam nesto protiv toga no to mi se ne svida. 

Pisat cu vam o sminci o onoj koju stavljamo svakodnevno. I ja naravno koristim balzam za usne, kremu i tako.

Za pocetak svi smo culi za Baby Lips! To mi je nesto najdraze i svaki ga dan stavljam. 


Kod nas su inace preovladava ovih 6 dok njih ima jos monogo.
Ja imam ovaj plavi za hidrataciju i rozi. <33333

Tu je BB krema koja za razliku od pudera nije stetna za kozu. Ja je nemam zato sto inace koristim obicnu kremu za lice.



Zatim je maskara. Po meni je najbolja Essence I love extreme!



A inace koristimo i rumenila. Njih najbolje znate koje vama odgovara i vasem tipu koze.
Ja cu vam pokazati jedno:


A evo kako treba da nanosite rumenila prema vasem obliku lica:


To bi bilo to! 
Nadam se da vam se svidjelo.
Vidimo se sljedeci put! <333

Caooo!!!!


Amy

Nema komentara:

Objavi komentar