utorak, 13. siječnja 2015.

Kako staviti muziku na blog

Cao moji dragi, drazi i najdrazi.
Danas mi je bio jako dobar dan kao i juce. Evo ukratko cu vam napisati sta sam juce radila. Nebrinite se nece post biti dug i necu vas  bas zamarati sa svojom pricom.
Juce sam isla sa svojom drugaricom napolje. Bilo nam je superrrrrrrrrrrr <33333333 
Pile smo u jednom trznom centru topljenu cokoladu kada smo vidjele jednog hmm zgodnog momka, decka ili jedno zgodno dijete od 16 god kako hocete. On je inace popularan pa ga vecina znaju. Nas dvije moja drugarica #M i ja kada smo polile tu topljenu cokoladu otisle smo i spijunirale da vidimo gdje ce haha. To sada vama ne izgleda sigurno smijesno ali mi smo se zabavljale. Da samo vidite kolika je magla bila juce u nasem gradu. Mi smo bile isto kao duhovi. Obisle smo cijeli grad. Haha xD

A danas se nije nista desavalo. Sve po starom a opet sam to dijete danas vidjela haha ali dobro je bila sam u autu.
Evo trenutno jedem narance i jabuke. Tesko mi je. Jednom rukom moram da pisem a drugom da jedem.

Sigurno ste vidjeli da sam napravila neke promjene. Na blog sam stavila muziku. Nekako mi je bio blog ljepsi bez muzike. Mislim barem na izgled dok mi se sa jedne strane i svida sto sam je stavila. 
Zato sam odlucila da stavim anketu. Tu ce te glasati dali vam se blog vise svidda sa muzikom ili bez. Molim vas da glasate onako kako vi mislite i kako bi vama bilo bolje.

Tako sam odlucila da vam pokazem kako da stavite muziku na blog naravno oni koji zele i imaju svoj blog ili ga zele napravit.

Otidi te na ovaj link WikPlayer  i zatim spustit te se dole i vidjete cete da ima kako da kazem kao neka tabela u kojoj pravite izled trake (kod mene je plava) i stavljate muziku koju ce te.

1.Korak: Klikni na ˝Create New Playlist ˝
2.Korak: Izaberes koje ce ti boje biti traka i koje velicine
3.Korak: U prvu kolonu pises i ime izvodaca i pjesme a u drugu link pjesme. Pjesme mozete kopirati sa YouTube, MP3 i SoundCloud
4.Korak: Izace vam podesavanja i vi to uredite kako vi hocete.
I sa time ste zavrsili. Izace vam kod koji treba da kopirate.
Kada ste to zavrsili otidi te na svoj blogger profil i klikni te na Predlozak i pojavit ce vam se UREDI HTML i tu kliknite. 
Izace vam brojevi i razne oznake. Kod mene je broj 637 i pored pise <body> e pored toga zalijepite ono sto ste kopirali i to je to. Zatim kliknite na spremanje predlozka.

Eto to je to. Nadam se da sam vam pomogla. Cao ljubim vas <33333333


Caoooooooooooooooooooooo

Amy

Broj komentara: 8:

  1. Post je super,inače ja neću stavljati muziku na blog.Ali mi se to baš kod tebe dopada.Hvala što si to podelila sa nama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. I molim te glasaj na anketi da li zelis da na blogu bude muzika<333

      Izbriši
  2. Lepo što si to objasnila onima koji nisu znali. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com pratim te, uzvrati ako možeš. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I molim te glasaj na anketi zelis li da na blogu bude muzika.

      Izbriši
  3. Jako mi se svidja sto si svoje znanje prenela i na ostale kojima to treba. Mozda cu staviti i ja muziku jednom. Super post, blog je sjajan ❤ 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo Teodora. Jako mi je drago cuti da vam se svida ovaj post. Hvala svima jos jednom! ❤❤❤

      Izbriši
  4. ejj AMY inaceee blago tebi sto si vidjela to dijete ponov inace mislim da ces znati koje i uredila sam malo nase video sto smo se snimale <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno moja tajnovita drugarice #M i jedva cekam da ga i sutra vidim ako ga bude haha. Jedva cekam da vidim video <3 <3 <3

      Izbriši