subota, 24. siječnja 2015.

2014/2015 Tag

Cao dragi moji!

Juce nisam mogla pisati zato sto sam imala obaveza a nadam se da se neljutite posto sam vam javila da me nece biti. 
I danas necu raditi post za planer kao ni sutra zato sto sam nominovana za dva tag-a.

Danas radim 2014/2015 Tag zato sto me je nominovala Suzana i zelim da joj se zahvalim zato sto je ovo treci put da me nominuje i hvala joj <3

Necu vise da blebecem vec cu poceti odgovrati xD

1.Koja bi bila jedna od najboljih stvari koja ti se dogodila u 2014 godini?
Jedna od najboljih svari jeste ta sto sam otvorila Blog ikao su bila samo dva dana do Nove godine. :D

2. Koja je bila najizazovnija/najstrasnija stvar koja tri se dogodila u 2014?
Nezz... Ali izdvojila bi jednu najstrasniju kada sam plakala a to je bilo kada je jedna zena sa autom otkinula mome autu retrovizor. Bile smo mama i ja ali sve je dobro proslo :)

3. Koji je bio neočekivan uspeh/veselje u prosloj godini?
Pa sigurno ta sto sam skoro imala u prvom polugodistu u sedmom razredu sve petice osim iz likovnog i fizike. Da mi je gospon iz likovnog dao pet iz likovnog imala bi sve petice. Nisam bas neki umjetnik.

4. Koja je bila neocekivana prepreka u prosloj godini?
Nezz svarno... Mislim da ih nije bilo ili se ne mogu sjetiti.

5. Odaberi 3 reči da opises 2014.
Zanimljiva, uspjesna, tuzna...

6. Najbolje knjige koje si procitala u 2014?
Inace sam citala glupe lektire... Ali imaju dvije knjige a to su Ljubav dolazi na prstima od Lucy Dillon i Tiho, tiho andjele od Becca Fitzpatrick <333

7. Koja je bila tvoja osobna promjena od 1. do 12. meseca prosle godine?
Mozda sto sam nacila malo bolje da komuniciram da drugima i nisam vise bas previse stidljiva.

8. Kako si se poboljsala psihicki?
Ne znam... I nisam bas nesto haha. Nekako sam se pocela cak vise bojati sta ce drugi reci o meni a i oko drugih svari sam se pocela brinuti. Nekako kako sam otvorila blog ne znam zasto jednostavno kao da mi je pomogao. A mozda sam se poboljsala u tome da sam naucila komunicirati malo bolje.

9. Koji je najbolji dio tvog rada u 2014?
Najbolji? Pa i ne znam bas. Puno sam ucila, otvorila Blog i tako. Jednostavno ne znam. Nemoj te se ljutiti :)

10. Koji je bio najizazovniji dio tvog rada u 2014?
Mislim da ga nije bilo.

11. Koji je bio jedan najveci gubitak vremena u 2014?
Bio je to da sam stalno bila na mobitelu i na fejsu. Sto mi je odvracalo pozornost. Nazalost :(

12. Najvećca stvar koju si naucio u 2014?
Pa da ne trbam puno obracat pozornost na ljude koji su ljubomorni na tebe i koji se petljaju u tvoje stvari i gledaju te tim nekim cudnim pogledom. Trebam biti svoja i kao sto sam vec rekla ne obracat pozornost na njih. :D

13. Rečenica ili fraza koja će opisati tvoju 2014?
Don't worry be Happy drink Pepsi feel sexy! Haha xD

Eto to bi bilio od mene za danas a mi se vidimo opet sutraaaaaa!!!!!! 

Ja nominujem:

Shaki_Girl
Jovanku
Eto to je to. Nadam se da su vam se odgovori svidjeli. 

Caoooooooooooooooooo

Amy <3

Broj komentara: 15:

  1. Svidja mi se odgovor na 12. pitanju. Potpuno si u pravu!
    Pratim te, volela bih da i ti mene pratis ♥

    http://nightchangesteen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljubav dolazi na prstima? oj bože imam tu knjigu ,i čini mi se genijalnom ,ali nisam je stigla još pročitati sada čitam nešto od Aleksandre Poter ,ovako odličan post ,(prvo što sam morala komentarisati jeste knjiga hhaha xd ) i da nastavim ,ja volim pepsi? hahaha xd mislim ko ne voli pepsi <3 sad mi se pije pepsi, et šta uradi ,sad ne znam kako ću dobiti pepsi ,hahah xd ovo bi trebala biti neka pjesma :P okej i ne baš ovako : ovo 12 pitanje me posebno dojmilo ,ustvari odgovor ,to je ono što ja ne vjerujem da ću ikada uspjeti ali eto ,ti si hrabra vidi se :D haha i da što bismo se ljutili što nisi pisala par dana,ja nekada ne pišem po 10 dana pa nikome ništa haha ne ozbiljno opusti se kada god stigneš objavi novi post a ja ću da ga primjetim jer te pratim pa da ti dođem da komentarišem :D

    hej samo da te upitam za jednu uslugu ,ako si voljna naravno ,tvoj blog je jako utjecajan a meni treba pomoć ovako napravila sam nešto kao humanitarnu pomoć za jednu porodicu možeš li molim te pročitati ovo :(post o tome) http://iamforeverdirectioner.blogspot.com/p/budimo-humani.html i podsticati svoje čitaoce da pogledaju to molim te stvarno je bitno,ali razumijem ako i nećeš <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da eto jos jedna zajednicka osobina da volimo tu knjigu. Hahaha. Hvala, drago mi je da ti se svida.
      Naravno da cu to objaviti na svome blogu :)

      Izbriši
  3. Odlican post,mnogo mi se svidjaju odgovori! :D

    Uclani se u moj blog http://jeleninkutak16.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super TAG!
    Pitanja su bas zanimljiva, kao i odgovori!♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi, thank you so much.
    Yes, sure :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan ti je ovaj post, kao i svi tvoji naravno :)
    Hvala ti na nominaciji, bila sam zaokupljena školom odmah danas pišem hah ♥!

    OdgovoriIzbriši
  7. btw da te pitam kako si označila one koje nominuješ, meni nikako neće? :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Heej super ti je blog.:-)
    Ja sam danas napravila mozes li me prati?Ja tebe vec pratim:-)
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši