srijeda, 28. siječnja 2015.

U stilu poznatih: Chanel West Coast

Cao dragi moji!

Danas sam nekako cijeli dan tuzna i cijeli dan iz mene izlazi neka negativna energija. A sve je to zato sto mi je sutra prvi dan skole i jako se bojim. 
Vecini je ja mislim skola pocela a meni pocinje sutra. Jojjj. U postovima o skoli ja sam vas smirivala a sada je to meni potrebno iako se uopste nisam nadala. Haha.

Nisam nikako imala inpiracije sta da napisem pa sam odlucila da danas napravim post o odjeci koju poznati nose. To jest njihov stil i njihove kombinacije kada su na ulici i setaju, kada izlaze u klubove i restorane...

Odlucila sam da cu ovakve postove pisati u svakom mjesecu po jedan. 
Na danasnjoj listi nasla se jedna od djevojaka koja mi je uzor i koju iz dubine duse volim a to je Chanel West Coast. 
Vecina vas ja mislim nije ni cula za nju tako da cu reci ono najvaznije o njoj. Ona je reper, model i pojavljuje se u emisiji Ridiculousness i Fantasy Factory koji se imituju na MTV-ju. I ima 26 godina.

Evo njenih 10. kombinacija koje su mi se najvise svidjele i koje i mi mozemo iskombirati:

1.  

Uz ovo mi mozemo neke cizmice ili kao sto ste sigurno negdje vidjeli one patike sa skrivenom petom. A umjesto ove torbice mozemo neku koja se stavlja na jedno rame ili je  i nestavljati nikako.

2. 

Ovdje su takode te patike sa srivenom petom. Ovo je kombinacija za ljeto. Meni je prelijepa a uz nju mogu i obicne neke patike koje nisu sa tom skrivenom petom :)

3. 


Ovo je takode kombinacija za ljeto ali moze i za malo hladnije dane ako se ispod obuku neke otkacene straple ili obicne crne ili cak i roze jednobojne. Umjesto ovih njenih cizmi vi mozete martinke xD

4.


Ovo mi je bas slatko i neki moj stil. Uz ovo idu timbice, kao sto vidite na slici sportska majca sa brojem i sarene helanke a mogu i obicne crne iako su ove sarene ljepse.
Super Outfit za skolu :)

5.

Ovo je obicni sportski stil a vidite da je prelijep. Ne znam da li vidite ali kod nje ima ona zlatna ogrlica koju i vi mozete staviti. Narano kod nas ce to biti bizuterija. Haha xD

6.

Uz ovo mozete ako ste mozda vec vidjeli u mome jednom proslom posti kada sam pisala o 2014 favoritima pa su tu bile one strip helanke, one bi bile dobre uz ovu kombinaciju. A uz to neku teksak kosuljicu ili jaknicu ali onaj bjelji teksas i neku majcu :)

7.

Ovo je takode ljetna kombinacija. Uz ovu idu neke sandalice, suknjica svijtlije boje i neka sarena majca koju slobodno mozete strpati u suknjicu.
Sweet <333

8.

Ovo je za kisovite dane. Ispod mozete obuci neku tanju jaknicu od koze a preko neki prsluk od teksasa. I crne pantole i crne cizmice ili martinke.

9.

Ovo je opet ljetna kombinacija. Neki duks, majca koja ima u New Yorker-u slicna ovoj i sorc bilo koje boje. Mislim da bi bilo koji bio dobar uz ovu kombinaciju :D

10. 

I na kraju kombinacija za izlazak. Ovo moze obuci svako. I ova je takode ljetna kombinacija.
Mohu reci da me ovo malo podsjeca na Rock stil. Crna kozna suknjica, bijela majca sa nekim ludim natpisom i martinke. xD

Eto to je to za danas. Pozelite mi puno srece za sutra posto me je mnogo strah haha :D
Nadam se da vam se svidjelo a mi se vidimo sljedeci put!

Caoooooooooo

Amy <3

Broj komentara: 30:

  1. Srecno :)
    Bas mi se svidja njen stil!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ona je super. :) Ne brini se,prvi dan škole nije smak sveta. Everything will be okay. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah evo prosao je prvi dan i bas kao sto si i rekla sve je bilo okay :) ♥

      Izbriši
  3. Stil joj je prelep! Srecno sutra u skoli :) xx

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. 8. kombinacija mi se veoma sviđa ♥♥ i znam kako ti je i ja sam imala taj strah kad sam trebala krenuti u srednju školu.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se sa tobom i meni je ona jedna od najdrazih kombinacija ♥
      Naravno da cu posjetiti :)

      Izbriši
  5. Sviđa mi se njen stil, posebno sportski. <3
    Sretno ti u školi, meni su prošle već 2 nedelje :')

    OdgovoriIzbriši
  6. hm,sviđa mi se njen stil ,ona mi je poznata gledala sam više puta taj program R***(ne znam kako se zove a ne da mi se gore vraćati da to kopiram haha xd ) a ona mi je stalno nasmijana,ja ne razumijem to a inače je i slatka ,kada je vidim kako se tamo smije i ja se odvalim.inače ima jako dobar stil pogotovo sportski jer mi se on ponajviše sviđa.eto ja sam došla samo kratko da ti ostavim komentar jer imam stvarno još blogova koje moram da posjetim a imam i za učiti mngoo.i da razumijem te vezano za školu,isti osjećaj i kod mene.ali evo sve je prošlo ,huuh

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah i mene uvjek nasmije. Jednostavno jedna mi je od najdrazih poznatih licnosti i veliki uzor. Da evo i meni su proslo dva dana a odmah sljedece sedmice pitaju iz nekih predmeta uhh :(

      Izbriši
  7. nice post and oufits <3 I am following your blog via GFC, it would be nice if you followed me back :)

    Sabina
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti je post i posebno mi se svidja 10. kombinacija.

    Ako mozes poseti moj blog i prati me,ja tebe pratim. <33
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Iako si bila neraspolozena zbog pocetka skole, post ti je odlican. Svidjaju mi se odabrani outfiti. :)
    Poseti moj blog i prati me.
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Sve je proslo super samo sto se ima mnogo uciti :(

      Izbriši
  10. Poslednja mi je nekako najlepsa! :)
    Srecno u skoli!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post. Ima lep stil oblačenja. Sve pohvale za post. uff, još nešto sam ti htela reći.. Ada, želim da ti se izvinim što ti ne komentarišem postove svaki put kada ih objaviš, prosto ne mogu da stignem. Imam mnogo lekcija za učenje a sledeće nedelje će valjda da krenu da piotaju. Pa jedva čekam vikend da pogledam postove
    suzanas1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala drago mi je da ti se svida. Ma nema veze. Ne budem ni ja svakim danom za komp zato sto je skola pocela i znam kako ti je. I mene odmah pitaju iako su meni prosla samo dva dana. :)

      Izbriši
  12. Odlican post♥Svaka cast:-)http://evhttp://amyfashion18.blogspot.com/erytteens.blogspot.com/pogledaj moj novi post-)

    OdgovoriIzbriši
  13. hej samo da te pitam želiš li učestvovati u takmičenju na mom blogu ,imam novi post u kojem sve objašnjavam ,ako ti se svidi slobodno se priključi <333 samo mi u komentar napiši ok ? <33 i da kad ćee novo?
    -iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  14. Cao Emma naravno da cu se prijaviti i hvala sto si me obavjestila :-)
    I uskoro pisem novi post! Nisam mogla ovih dana zato sto sam imala mnogo svari da ucim, evo vec sutra 2 kontrolna i 1pismena.
    Napicacu sutra ili prekosutra tako da ga ocekujte. Nebrinite se nisam zaboravila na vas haha<3

    OdgovoriIzbriši
  15. i love the first outfit'
    beautiful outfits and nice blog too, i am following you now, please follow back. thank you
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Super post. ♥

    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. nice blog, i really like the pictures ..i'm from Brazil and ot's great to know more blogs :)

    i'm following you, if you like my blog, please follow me too <33

    kisses

    http://www.jacknuit.com.br/

    OdgovoriIzbriši