četvrtak, 5. veljače 2015.

Najdrazi Youtube-ri i Blogger-i

Cao drag moji!

Izvinjavam se sto nisam pisala jednu sedmicu ali imala sam mnogo svari da ucim. Svaki dan je gotov nesto bilo. Imala sam milion obaveza. Morala sam da ucim historiju, bilogiju, juce sam imala pismenu iz bosanskog i dobila 4 ali dobro je i to posto se nisam ni pipremala kao druga djeca koja su dobila pet xD Inace dobila sam sve odlicne ocjene za pocetak. Probila sam kako se kaze led. Haha :D
Pozelila sam vas puno tako da nezamjerite sto cu pisati puno. Haha. Imam mnogo ideja. Sutra sam takode mislila da napravim post o aplikacijama koju su mi na mobu. I onda krecu malo ozbiljniji postovi :)

Danasnja tema za post su najdrazi Youtube-ri i Blogger-i. Za pocetak krenucu od Youtube-ra:

1. Na prvom mjestu to je Bethany Mota. Stvarno jako volm njene videe iako sam ih pocela od skora gledati. Odnosno kako sam napravila blog. Ona uopste nije kao neki ˝ufurani˝. Nekima smeta sto bas nije stalno aktivna ali mislim da je bolje tako. Posto su to ipak videi i nema se uvjek ideja o cemu da se pise :)




YouTube kanal. Najdrazi video mi je:



2. Zoella jako volim i njen blog ali ima i super videe. Mozda mi se njen blog i vise svida u odnosu na Youtube kanal :)




YouTube kanal. Najdrazi video:




3. Andrea Fabric ona je hrvatska vlogerica i meni su njeni videi stvarno super. Ima odlican stayling i savjete. Jednom rijecu ona je meni: SAVRSENA! Hahah xD


YouTube kanal. Najdrazi video:



4. Nhouse TV ovo su moji drugovi koji samnom idu u skolu i snimaju videe. Meni su stvarno super ne samo sto su moji prijatelji vec zato sto su mi njihovi videi presmjesni. Pogledajate neki :D


YouTube kanal. Najdrazi video:


5. Dagi Bee ona je inace njemacka vlogerica ali veoma ma mi se svidaju njeni videi. Iako prica na njemackom mogu je malo razumiti zato sto ga u skoli imam. Mislim da i vama nece biti problem posto je ona veoma zabavna i super je. Nadam se da ce se i vama svidjeti :)



YouTube kanal. Najdrazi video:


To je to sto se tice najdrazih Youtube-ra.

Sto se tice blogger-a to su:

1. Zorana Jovanovic jedna od mojih najvecih uzora i jako je volim. Ima super stil koji ja prije nisam bas voljela ali svremenom mi je sve drazi <3





2. Zoella nju sam vec spominjala ali kao sto sam rekla i gore kod nje volim i blog i YouTube kanal. 
                   

Blogger

3. Ana Karadzole je takode blogerka koju sam tek prije neki dan pocela citati i dopala mi se veoma. Inace nestavlja bas tekstove vec slike a blog joj je o modi.
Nadam se da ce vam se dopasti! :)



I to bi bilo sto se tice blogova koje pratim. Necitam ih previse ossim naravno vasih. Haha. Meni cak budu zanimljiviji nasi postovi nego njihovi haha xD

Eto to je to od ovog posta sutra pisem novi a to je kao sto sam i rekla o mojim najdrazim aplikacijama i zatim pisem malo ozbiljinije postove mislim, ozbiljni su i ovi ali... Nema veze.

To je to!
Vidimo se! Pusaaa!

Caooooooo

Amy <333


Broj komentara: 14:

  1. Odlican post...volim Beth,Zoellu i Zoranu...poseti moj blog i zaprati me...ja tebe pratim <3
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Naravno da cu te posjetiti i zapratit <3

      Izbriši
  2. Odličan post zaista. A ovi tvoji drugovi su carevi stvarno. :D

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Drago mi je da ti se svidjaju njihovi videi hahaha xD
      Pratim te vec :)

      Izbriši
  3. Super post! Od ovih ovde najvise volim Bethany, za Zoellu znam ali je nikad nisam nesto preterano ''gotivila'' jer nisam ni gledala njene videe, a Zoranu pratim ponekad mada nemam neko posebno misljenje o njoj.
    Sve u svemu, koristan post za one koji zele da pronadju neke zanimljive blogere i jutjubere! :)

    Jako lep post. Sve si lepo uklopila, i svidja mi se tvoj stil pisanja. Ideje su originalne i drugacije, sto mi se jako dopada. Posebno ideje za poklon za decka su super, favorit mi je sat ili upaljac. :)


    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    OdgovoriIzbriši
  4. Bethany je osoba koju niko ne može da ne voli. Obožavam je,a volim i Zoranu. :) Imaš super postove. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post ♥
    Sve jutjubere koje si navela su odlicni :)
    Andre Fabric je odlicna, volim da gledam njene videe :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. ovaako,svi jutuberi i blogeri koje si navela ,hm,za sve sam čula i od ponekih ponekad i pogledam koji video ili pročitam post ,ali ja više volim ovakve kao što smo vi bloggere nego te ,ne znam zašto ,Bethany volim jaaaako isto tako volim i Zoranu i Zoellu ,a i ovi tvoji prijatelji su kraljevi sada sam ih pogledala ,stvarno su genijalni,možeš im to prenijeti hahah xd.

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  7. Svidja mi se post kao i blog.Obozavam Beth samo mi se ne svidja sto je sada neredovna.Zoellu ne gledam malko me nervira njen glas ne znam zasto,ali mozda promenim misljenje o njoj.Sada idem na kanal tvojih drugova. :)


    Poseti moj blog:

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Beth je i meni na prvom mestu, a i Zoellu isto volim!
    Zanimljiv postić!♥☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, kao i blog!

    Molim te poseti moj blog, i učlanu se ako nije problem, i ja sam na tvom član!

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super! I meni je Beth na prvom mestu ♥♥♥
    Molim te poseti moj blog, i učlani se ako nije problem, i ja sam tvoj član!
    justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ti je post i ja mislim da je Bethany najbolja od svih sem sto bih dodala i Krazyrayray i ona mi je potpuno cool skoro pa kao Bethany pogledajte slobodno necete se pokajati.Pozdrav!
    Pratite me i komentarisite postove
    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši