petak, 6. ožujka 2015.

Hello March and Happy Birthday for Me!

Hi! Evo napokon novog posta. Zadnjih dana uopste nisam imala ideje o cemu da pisem. Skola me je (opet) izludivala. Tako da sam tek navecer dobila ideju o cemu da pisem.

Poceo je mart. Mart je moj mjesec, barem ga ja tako zovem. Zato sto sam rodjena u mjesecu martu a danas mi je rodjendan!!!



Me ni je mart oduvjek bio poseban mjesec. Ne samo zato sto sam rodjena tada vec zato sto ima jedan prelijep praznik a to je 8.mart Dan zena!
Zene su oduvjek bile posebne. Imaju svoj stav, svoj ponos a sta mislite ko ima bolji smisao za modu. 

Muskarci se inace rugaju zenama. Ne mislim na sve vec na neke pojedince. Ali oni ne znaju da ako nema zena nema ni njih. Zene radaju djecu a ne oni. 
I opet mi zene ispadnemo neka manjina. Nama se stalno rugaju i govore da smo slabe a ne vide sebe. 

Kada se neko udara medu njima slabije kazu tuces se kao curica, kada neko trci slabo kazu trcis kao curica.
Ali ne znaju da kada to kazu sami su sebi "spustili". Molim vas pogledajte ovaj video:





Vecina nas zeli pokloniti nesto lijepo nasim mama, prijatelicama, sestri... Ali nemamo bas uvjek ideje sta bi mogli da poklonimo zbog cega sam ja napravila listu 8 ideja za 8. mart.

1. To ne moraju biti neki skupi pokloni. Dovoljna je samo mala stvar da poklonimo osobi koju volimo i koja nas voli i da joj ta stvar bude ogromna.

Made these in red for Valentine's Day with my special ed kids. We glued them on pink construction paper and then filled in the heart with tiny colored tiles of paper so the heart would stand out.  So Cute!!

2. 
So doing this for my friends birthday present!! It's so cool and I think she'll love it!!

3.

Chante lets make this as a Christmas present for Jacob's dadda.. ill get the frame you and Jacob do the rest!! :)

4. 

Me and my best friend made this for our best friends 18th birthday. It's super cute and easy to make.

5. 

message inside an egg, cute Valentine's idea #valentinesday Also a cute way to announce a pregnancy! I have to remember this!


6.

Carolina Charm: cute gift for new coworker! (Nail polish, chapstick, sharpies, gum... All in a cute mason jar tumblr)

7.

Risultato della ricerca immagini di Google per http://www.youco.it/blog/wp-content/uploads/2012/03/80790240.jpg


8.

Tissue Paper Flowers | DIY voor deze zomer aan het strand

To bi bilo to. Ja se nadam da sam vam dala neku ideju.

Broj komentara: 26:

  1. Bas mi se svidjaju ideje. Nije mi jasno kako da izbacim celo zumance kroz onu rupicu? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da na prvi pogled izgleda nemoguce ali uradi sve onako kkao je na slikama. Moja nena inace pravi ono sa jajima te ih poslije ukrasava. Samo sto ona koristi od gusaka koja su dva puta vece od ovih i ona cijelo zumanjce izbaci kroz onu rupicu. (dobro rupica bude veca posto je jaje od guske a ovo je obicno) <333

      Izbriši
  2. Such a great post! I love all the DIY creativity!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogog dobre ideje! Nestzo cu isprobati! :D
    poseti moj blog i followaj ga ako ti se svidja:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Srećan rođendan! I meni će uskoro, i ja volim mart, prvenstveno zbog rođendana haha. :D
    Super ideje. :)


    Novi post na blogu + giveaway :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećan rođena! (malo sam zakasnila? Moj je bio 2. marta :)

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Savršen post i odlične ideje.I ja takođe obožavam mart jer tad počinje proleće i moja bff slavi rođendan <3

    Poseti moj blog & učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post draga, kao i cijeli blog :) <3 Učlani se na moj http://fdiarybyz.blogspot.com/ ako već nisi :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Mnogo dobar post! Jako mi se dopada, i ja volim mart zbog toga što se zima tada završava i počinje moje proleće! Ako želiš poseti moj blog i komentariši!

    mylife11212001.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post. Blog ti je kull. Učlani se u moj blog i komentariši.

    sejlinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. kao prvo sretan rođendan ,ja sam već čestitala ali evo opet hahhaa xd moram reći da sam deakt. fb nakratko ali imam sve podatke pa kada budem slala neću valjda imati problema,ove ideje su odlične mogla bih uraditi ovo s jajetom ahha xd baš mi se posebno sviđa :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  11. Prvo, srećan ti rođendan. Sve najj ti od srca želim1 Neka ti svaki dan bude prekrasan kao rođendan! Post je super, dugačak i jako kul. Ovo sa jajtom sam probala samo što mi se slučajno polomilo ;) takva sam ti ja

    Poljubaccc...........

    justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. i just discover your blog, it's amazing. i am new follower i would be happy if u follow me back
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Sjajan post! Odlična ideja, pre svega! Mnogo mi se sviđa ovaj DIY od ruku(da ga tako nazovem, slika br.1), mada su i ostale sve super.
    Na mom blogu je Q&A, pa postavi mi pitanje ako te nešto zanima:
    suzanas1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi, great post, wonderful blog. I would like to follow each other. if you want, let me know

    Sibaritismosdeinma

    OdgovoriIzbriši
  15. Ideje su prekrasne, najviše mi se sviđa ova prva ideja. Također volim 3. mjesec jer počinje proljeće. Da ne zaboravim, sretan rođendan s malim zakašnjenjem. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Srecan rodjus i ja sam rodjena u martu :·)
    Poseti u to ime moj blogic ahhah
    http://feshalafashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Happy Women's day to you too!
    great tutorials thanks for sharing!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  18. Srecan rodjendan sa malim zakasnjenjem. :))

    Poseti moj blog, i uclani se ako zelis, ja sam se uclanila u tvoj http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlican post :)
    I meni je isto rodjendan u martu :)
    Srecan rodjendan sa zakasnjenjem :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Happy birthday :) This flowers DIY is soo great!!
    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdgovoriIzbriši
  21. Super post i srecan rodjendan :)


    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. Super post!!!♥
    I srecan rodjendan sa zakasnjenjem :)♥

    http://andreasworld11.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. Izuzetan post, narocito mi se dopadaju slike. :) Obozavam prolece. Ako zelis da pratimo jedna drugu poseti moj blog.

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši