subota, 28. ožujka 2015.

March Favorites!!

Cao drage moje!
Za razliku od proslog tuznog posta evo danas radim nesto zanimljivije. Predstavot cu vam svoje favorite koje sam koristila u martu, blocila, slusala, gledala...



Ovog mjeseca nisam imala mnogo favorita. Bile su to obicne stvari ali koje sam gotovo svaki dan koristila.

Pa da pocnemo:



Rijec je o mlijeku za tijelo. Ja imam jako suhu kozu i kako sam koristila ovaj proizvod svaku noc koza mi je bila sve bolja. Inace meni ga je otac donio iz francuske ali ima i kod nas da se kupi.


 Sljedeca je krema MUGLER  koja je takode kupljena u francuskoj. Nju koristim za ruke koja mi je toliko pomogla da bi je mogla stavljati svaki put u favorite. Najgore mi je sto se nema kod nas kupiti. Mislim trazila sam o parfimerijama i drugim radnjama ali nisam mogla da nadem. Dobro je sto imam jos jednu viska hahha :)




Baby Lips koji sam koristila zadnjih 10 dana. Mislim da je svima poznat.



Nisam koristila bas parfeme mnogo. Umjesto njih koristila sam ovaj dezodorans koji ima prelijepi miris te bi ga preporucila da ga kupite.




I majca koju sam svaki petak oblacila u skolu. Jednostavno sam je zavoljela. Kupljena je u New Yorker-u. Tu kupujem gotovo svu odjecu i svaki put kada odem u tu radnju nosim barem jednu vrecicu.

Pjesme koje sam slusala ovog mjeseca:


To bi bile te pjesme koje sam slusala. Nema ih mnogo posto nisam imala ni vremena da ih slusam, zbog skole naravno.

Na TV sam jedino gledala RTL Kockicu a ostale programe jedino ako bi nesto bilo zanimljivo tako da ovaj je bio 24 sata upaljen. Najvise sam gledala Kucu Boga Anubisa i nisam ni jednu epizodu propustila.


I to bi bilo to. Nadam se da vam se post svidio!

Pusaaaaaa od:

Broj komentara: 12:

  1. Super post. Ja stvarno onozavam baby lips i mogla bih da probam ovaj ljubicasti♥♥♥♥
    marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da, uzmi ga, ja ga jako volim. On je bezbojni ali mi ima prelijep miris.

      Izbriši
  2. Dobar post,ja isto mnogo koristim taj baby lips i imam sampon kao sto je taj dezodorans i obozavam te pesme od 1d-a ;)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni je Baby Lips apsolutni favorit. :)

    NOVI POST >>> http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. dobar izbor pjesama,al stvarno ,hjooj ja sam probala ovaj dezić odličan je :D i isto tako i gledala sam par puta baš na RTL kockici Kuća Boga Anubisa,al vidiš odkako je škola počela zaboravila sam na to .moram početi ponvoo gledati,to je meni isto zanimljivo.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Da, ja uvjek gledam poslije skole posto sam druga smijena :)

      Izbriši
  5. Baby Lips is like must have product for me. Your fav are very similar to mine <3
    would you like to follow each other on GFC ??
    www.indianbeautytouch.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno! Svi proizvodi su odlicni. Mnogo mi se dopada tvoj blog.

    xoxo, M

    http://www.perfectlyimperfect.info/

    OdgovoriIzbriši