srijeda, 4. ožujka 2015.

Q&A!

Ćao svima <3

Prošlo je nekoliko dana od kako sam na blogu stavila da pravim Q&A i bilo je dosta pitanja i ja sam evo odgovorila na sve. 
Pa da krenemo:

Kada si napravila blog?
Blog sam napravila 29 decembra.

Koliko godina imaš?
Imam 12 godina odnosno za dva dana tj. u petak punim 13!

Omiljena serija?
U zadnje vrijeme ne gledam baš puno TV ali inače gledam MTV pa volim njihove serije kao što su Awkward, Ridiculousness, Snack Off a počela sam da gledam i RTL Kockicu te tamo redovno pratim Kuću Boga Anubisa.

Omiljeni blog?
Pratim dosta blogova ali volim Zorannah-u.

Pjesma koju trenutno slušaš?
Zaljubila sam se u pjesmu John Legend-a All of Me i pjesmu od Hozier-a Take Me To Church.

Da li ti je ovo prvi blog?
Ne, nije imala sam jedan i prije ovoga i bio je to blog o igrici Stardoll ali nije ga niko posjećivo a ni ja nisam imala vremena da pišem postove te sam ga tako zatvorila nakon dva mjeseca- tri.

Da možeš promjeniti nešto u životu šta bi to bilo?
Mogu reći da sam zadovoljna stvarima u svome životu ali bi voljela negdje drugo da živim i da još bolje usavršim englenski jezik.

Da li imaš kućnog ljubimca?
Ne, nemam. Kao mala sam ga uvjek htijela imati ali roditelji nisu dopustili zato što živimo u sanu. Ali ko zna, možda se jednog dana to i promjeni :)

Ko ti je uzor?
Što se tiče uzora to su Chanel West Coast i Mecklemore. Radi nih danas jako volim slušati rap a Mecklemore kada sam gledala nnjegov fil na MTV-ju vidjela sam da on nije jedan od onih koji su rođeni reperi već me je naučio da radom možemo stići do onoga što bi smo željeli.

Gdje nalaziš inspiraciju za postove?
Pa ona mi dođe sama. Gledam mnoge slike na We Heart It-u te me i one veoma inspirišu. A nekada kada čitam tuđe blogove i oni mi danu inspiraciju ali nikada mi ne pada na pamet da kopiram tuđe postove.

Omiljeni film?
LOL - Laughing Out Loud

Omiljena pjesma?
Chanel West Coast - Looking Forward

Omiljena zvijezda?
Da ne bude stalno Chanel West Coast ovo je djevojka zbog koje sam počela sa slušam američku i englensku muziku a to je Avril Lavigne

Omiljeni blogovi?
Zorannah, Suzannas World, Shine perfection, Milena, MY WORLD, Fashionholic-yeahh, Annas Blog, iCat... Ima ih još mnogo ali ovo su neki od tih blogova koje redovno pratim i jako, jako ih volim mada tu ima još njih <3

Da li imaš još neki blog?
Ne, nemam ali sam imala.

Omiljeni jutjuberi?
Imaš na ovom ovdje postu Njadraži YouTube-ri.

Omiljeni glumac, glumica?
Nemam baš najdražeg glumca ni glumicu ali volim Jennifer Lawrence :)

Omiljeno jelo, piće?
Što se tiče hrane najviše volim pizzu i ribu a od pića Coca-cola-u.

Najdraža država i grad?
Nizozemska, Amsterdam <333

Omiljeni jezik?
Volim one koje u školi učim a to su englenski i njemački ali oduvjek sam htijela da znam da pričam francuski.

Bez čega ne bi mogla da živiš?
Bez svoje najnajdraže narukvice i svog brata koji me nervira ali bilo bi dosadno da ga nemam kraj sebe <3 :P

Voliš li slatkiše?
Naravnooooo <3

Omiljeni citat?
Dont worry be Happydrink Pepsi and feel sexy!

Voliš li JB i 1D ?
1D volim od 2013 godine a JB nisam prije nimalo voljela ali u zadnje vrijeme volim da slušam njegove pjesme i polako mi se počeo sviđati, super je.

Koga više gotiviš, Martinu Stoessel ili Selenu Gomez?
Selenu Gomez.


Kako bi opisala svoj stil oblačenja?
Swag*

Mišljenje o ''popularnima''(mislim na ''popularne'' osobe u društvu)?
Pa nebi ni one postale popularne da se ne druže sa popularnim. Oni su inače ˝ufurani˝, mada ima i onih koji i nisu. Ne znam šta reći o njima. mislim da svako može biti popularan ali da ima svoj stil i dovoljna mu je još samo jedna osoba.

Šta je u tvojoj torbi/rancu uvek (msm da ne možeš bez toga)?
J baš i ne nosim torbe ali kada je ljeto znam nekda nositi neku malu torbicu u kojoj drzim balzam za usne, novac i mobitel.

Koja ti je omiljena prostorija u kući i zašto?
WC. Tamo provodim po 3 sata, zato što... Imam svojih razloga a kada bih ih i rekla ispalo bi glupo i ne znam da li bi povjerovali xD

Kada bi mogla da letiš gde bi odletela?
Otišla bi definitivno na Mars ili prvo odletjela do Harry Styles-ove kuće, ukrala ga i otišla sa njim na Mars.

Gde bi volela da se nalaziš sada?
U Kaliforniji, na nekoj prelijepoj plaži i da me sunce isprži ko plačinku! nedostaje ljeto :( 

Ime tvoje naj drugarice?
Imam dvije stvarno super drugarice Anna Marie i Lejla <333

Tvoje pravo ime?
Amra

Da li bi više volela da sada imaš 5 ili 18 godina?
5 godina zato sto bi me tad više voljeli :P

Da imaš magiju šta bi uradila?
Udala se za Harry Styles-a, napravila nam vilu i podjelila novac siromašnima i UKINULA ŠKOLU!!!!

Da li si nekada koristila puškice na kontrolnom?
Nisam to nikada koristila to mi je čisto gubljenje vremena ali sam jednom kada je bio iz informatike kontrolni uzela svesku i prepisivala i na kraju dobila 5. (dobro da me nije vidjela)

Tvoj omiljeni predmet u škole je?
Vjeronauka i njemački.

Predmet u školi koji mrziš je?
Matematika, fizika i bosanski i muzičko. Nema gorih!

Da li imaš simpu?
Ne xD

Ko se prvi učlanio na tvoj blog?
Jelena N čiji sam blog jedva našla tako da ne zamjeri <333

Eto ti to je to. Hvala vam mnogo sto ste odvojili svog vremena i što ste mi postavili pitanja!
Želom još da se zahvalim na 50+ članova i 4000+ pregleda!
Hvala još jednom i vidimo se <333

Caooooooooooooooo



Broj komentara: 6:

  1. NICE POST
    MY NEW POSTS HERE
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/mustard.html
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/different-ways-to-wear-mini-skirt.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidja mi se post

    Poseti nas
    http://mimaandjane.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, jako si zanimljiva;)
    marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovako Amy, pročitala sam ovaj post, kada si ga objavila, ali znam da ti je danas tođendan pa sam čekala, da danas komentarišem post i da ti čestitam. Pa, srećan rođendan draga. Želim ti sve jabolje... <3 Što se tiče Q&A mnogo mi se sviđaju odgovori, hvala ti što si odgovorila na moja pitanja. Prezadovoljna sam <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Nema na cemu hvala tebi sto si mi ih posjetila i sto si odvojila vremena da napises <3

      Izbriši
  5. Super post, kao i blog!

    Volela bih da pogledaš moj blog i da kažeš svoje mišljenje za njega, mnogo bi mi značilo! ♥

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši