petak, 27. veljače 2015.

BRITs 2015

Ćao dragi moji!

Obavjestila sam vas da primpremam Q&A, tako da pišite pitanja! Vikend mi je produžen tj. u ponodeljak ne idem u školu zato što je praznik u mojoj državi. Ima ću više vremena za vas i učenje. Kuća mi je u grozna zato što mi se pravi soba... I narano jedva čekam da se napravi i odvojiću se od brata :D

Danas pišem o BRITs 2015 koji je održan 25.2 u Londonu. BRIT Awards prilika na kojoj možemo vidjeti mnoge poznate ličnosti. Od prelijepih djevojaka do zgodnih momaka bili su Taylor Swift, Charli XCX, Rita Ora, Paloma Faith, Sam Smith, Ed Sheeran...



Bilo je mnogo preijepo obučenih djevojaka. Neke od njih su pokazivale manje, a neke više. No sve su su bile lijepe. (barem meni)

 Taylor Swift je obukla preijepu crnu haljinu. Ona, Rita Ora, Karlie Kloss  govori se da su imale najljepše haljine. A po meni tako i jest. 

In Roberto Cavalli Atelier.   - ELLE.com

Evo možete da vidite haljinu Rita Ora-e. 
Rita Ora at the 2015 Brit Awards. #RedCarpet #THR

Karlie Kloss:

Karlie Kloss at the 2015 Brit Awards. #THR #RedCarpet

Charli XCX nije baš biljirala. Haljina joj ima prevelik izrez te izgleda kao da je sve ˝ispalo˝. Ona nema baš neke zanimljive kombinacije kada se pojavljuje na ovakvim događajima. Jako volim slušati njenu muziku ali ovo mi se nije svidjelo.

Charlie XCX makes quite a statement at the BRITs 2015

Paloma Faith imala je jako zanimljivu haljinu ali na njoj mi nije baš nešto izgedala.

Paloma Faith - Brit Awards 2015

Djevojke iz grupe Little Mix bile su prelijepe. Sve su imale duge i elegantne haljine.

Tan2015 2 25 204410662 4 BRIT Awards: Koja zvezda je sijala najjače?

Kombinacija Cara-e Delevingne prijatno me je iznenadila. Čim sam je pogledala prisjetila sam se  Harry Styles. To je sigurno zbog ovog šešira kojeg on ima sličnog.

Rock 'n' roll: Supermodel Cara Delevingne looked like she was with the band as she made her mark - after appearing to take a call on her way in

 Ellie Goulding nosila je bijelu dugu haljinu koja je na nekim mjestima bila providna a imala je i čipke na sebi.

Dressed to impress: (L-R) Rita Ora (left) and Ellie Goulding (right) wore gowns with dramatic effect to the BRIT Awards 2015 at London's o2 arena on Wednesday night

Laura Whitmore imala je prelijepu kratku haljinicu. Pa možda mi je jedna i o njadražih:

Laura Whitmore at the 2015 Brit Awards. #RedCarpet #THR

A evo i nekih dečkiju:

Ed Sheeran

Ed Sheeran attends the Brit Awards 2015

Sam Smith

Top nominee Sam Smith is dapper in dark blue as he arrives at the BRITs 2015

James Bay

James Bay walks the red carpet at the 2015 Brits Critics Choice Awards


A evo i liste dobitnika:

Britanski solista: Ed Sheeran

Najbolja britanska grupa: Royal Blood

Internacionalna ženska zvezda: Taylor Swift

Najbolja britanska solistkinja: Paloma Faith

Globalni uspeh: Sam Smith

Internacionalna muška zvezda: Pharrell Williams

Britanski singl: Mark Ronson i Bruno Mars za “Uptown Funk”

Internacionalna grupa: Foo Fighters

Najbolji britanski novajlija: Sam Smith

Najbolji britanski spot: One Direction, “You and I”

Britanski album: Ed Sheeran (Multiply)


Broj komentara: 15:

  1. Nisam baš oduševljena kombinacijama na ovoj dodeli nagrada. Taylor Swift uvek zna da izabere pravu haljinu. Ova je sjajna,a na Grammy je bila fenomenalna. ♥♥ Palomina haljina je fenomenalna,ali slažem se sa tobom da joj ne stoji. Cara Delevingne se baš drugačije obukla,s obzirom da su ostale zvezde nosile haljine,a na ovoj slici kao da se sprema da kine. xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooh everyone looks so snazzy!! Love Taylor Swift's dress!

    OdgovoriIzbriši
  3. Taylor Swift je naj! *_*
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Taylor Switf je najbolja :)

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobar post! ♥

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. hej izvini što ti nisam prije komala,ali nisam mogla od škole.heej pa ni ja ne idem u pon. u školu ,možda jer smo iz iste države? ahhahaha xd oke nego nekako mi cure i nisu baš zablistale,osim TS ona je inače prelijepa ,ali ove ostale nekako ništa posebno,ili im valja haljina a ne šminka ,i suprotno.nego ti si treći pobjednik darivanja,trebale bismo se naći na fb,da se dogovorimo oko slanja poklona oke?
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema veze ne mogu ni ja stalno sada da komentiram takođe zbog škole koja ubija!
      Ok ja ću ti se javiti na fb pa ćemo se dogovoriti :)

      Izbriši
  7. Ssuper post! Kako mi je na ovoj slici Ed Sheeran (valjda se tako piše) smešno ispao :H Haha
    Tay je savršena kao i uvek

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš-------------→ justforgirrl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Rita Ora izgleda prelepo. Super post!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Tay i Rita su odlično izgledale :) Cara ima taj neki svoj stil oblačenja i po tome je posebna.Odličan post :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hej hej :) super ti je ovaj post, ali jako mi se sviđa i tvoj cijeli blog :) bilo bi mi drago da pogledaš moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i stisneš follow. Hvala unaprijed <3

    OdgovoriIzbriši
  11. cool post !

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post!! Najlepša mi je haljina Laure!
    :)

    P.S. Novi post na mom blogu!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Nice post!
    suslusirine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Taylor prelepa, kao i uvek :)

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši