srijeda, 18. veljače 2015.

Rođendanska zabava

Cao dragi moji!

Kao što možete da vidite ja sam u potpunosti promjenila izgled bloga. Razlog toga jeste sto uskoro dolazi proljece i opet ce se sve one vesele boje vratiti.
Naravno ni ovaj novi izgled bloga nece ostati zauvjek. Možda ga promjenim za dva ili tri mjeseca :)

Ja sam nadam da vam se sviđa. Mislila sam da uskoro napravim i giveaway za 50 članova kojih jos nemam ali se nadam da ce ih uskoro biti.

Tako da kada skupimo 50 clanova pravim giveaway i kasnije opet sa 100 citalaca.


Danas pisem o rođendanskim zabavama. Kako je nova godina krenula tako dolaze i rođendani. I meni će uskoro (6.3. haha xD) te mi je to dalo ideju  da napisem ovaj post. 

Pripreme treba početi na vrijeme, inače će sve biti ˝s brda s dola˝ kako moja mama kaze hahha xD

Najbitnije je urediti prostor gdje će te slaviti. Mnogi slave kod kuće zbog čega na rođendan ne treba zvati mnogo prijatelja. Soba u kojoj će te biti ne bi trebala da bude prezatrpana balonima, šarenim stoljnacima i čašama itd. Ali netreba ni da bude kao da smo došli u pustinju. Što se tiče balona njih i moze da bude više ali treba paziti da ne probuše sve hahaha :D
Najbolje je slaviti negdje po restoranima (ne mislim na one prave) kao što su McDonald's...



Party


I WOULDN'T MIND | via Tumblr

add a caption

Na slikama možete da vidite mnogo balona dok nekih ukrasa baš i nema. Kod nas naravno neće ovako izgledati soba ali možemo da napravimo nešto slično ovome.

Zatim u sobi u kojoj slavite možete napraviti različite ukrase tj. DIY. Evo nekih:


Untitled

Ice cream 🍦

love it!

20 Most Popular DIY Ideas | Inspired Snaps --- not so flashy for centerpieces

Ja inače volim torte na kojima su slike ili su ih napravili u obliku nekog lika iz filma, pjevača-ice, itd.
Nekada nije bitan samo izgled već i ono što se unutra nalazi xD

cake

cake

Ideas

Cupcakes

Harry's birthday cake

Eto to bi bilo to ja se nadam da sam vam barem malo dala inspiracije i naravno napravila sam i nekoliko Outfit-ova:

1.OUTFIT

Birthday 1

2. OUTFIT


Birthday 2


3.OUTFIT


Birthday 3


4. OUTFIT

Birthday 4


5.OUTFIT

Birthday 5

Eto to je to!
Vidimo se sljedeći put <3

Caoooooooooooooo
Amy

Broj komentara: 16:

  1. Super post Amy♥. I meni će uskoro rođendan, tj. za tačno mesec dana i dobro je došao ovaj post!

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/2015/02/postavljajte-pitanja-za-q-post.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Strava je post, autfiti su preeeeeeeeelepi!!! xx

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične ideje ja baš razmišljam da napišem ovaj post jer mi je rođendan 2.3 :)


    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičan post. Super odeja. Ovi autfiti su prelepi. Posebno mi se sviđa 3. i 5. Mada mi je iskreno 5 lepši. Nekako mi je taj autfit perfektan. Pošto sam pročitala da ti je rođendan uskoro odnosno 6.3. Želim da ti dam ideju. Možda bi mogla da slikaš prostoriju u kojoj provodiš rođendan sa društvom ili porodicom i svoj autfit obavezno da slikaš. Mislim to je samo jedan mali predlog. Inače super je novi izgled bloga. Obožavam tvoj blogg. <3
    suzanas1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam šta reći jer je Suzana sve rekla što se tiče posta ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. odlican post!

    jako bi mi znacilo ako bi pogledala moj blog i uclanila se :) http://vanja00.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello!
    You have cute blog! :)
    I follow you.. follow back?
    xnataliie.blogspot.com/


    Xoxo .

    OdgovoriIzbriši
  8. Love your blog and this post is so cute!
    Follow back on GFC?
    I followed you!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post. Mnogo mi s e svidjaju ideje za dekoraciju sobe.
    Print na flasama je savrsen kao i one case sa sljokicama, siper su.
    Blog je inace genijalan, uclanila sam se i jedva cekam giveaway. :)

    marsylylife.blogspot.com -ako zelis pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopada. :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala draga na posjeti mog bloga. Super post. I ja imam novi post na Lifestyle dijelu:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely diy ideas and would you like to follow each other?
    www.sorathmajid1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello, very nice blog. I am following your blog via GFC, it would be really nice if you followed me back. Lovely greets...

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post,kombinacije su mi se svidele,kao i torte pogotov torta na kojoj je slika Harry Styles'a aww..ok zaboravi ovo.Sviđa mi se i tvoj novi izgled bloga nisam uspela da komentarišem prošli put ali evo sad ti govorim. ♥

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Really like your blog and I love the dress from the 4th outfit!!
    Love from Slovenia:)
    http://larajemec.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovaj izgled ti je genijalan. E da svima nekak sad rođendani haha. Al moj je u 9 mjesecu tek tak da a valjda cu zapamtit do tad nesto iz ovog posta. U torte ma meni se svida sve sto ima cokoladu i ukusno je. A ove kombinacije 2 i 5 ubijaju *O* -Helena http://zivotjeputovanje.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Izgled bloga je ekstraa.Odlican post.Ove torte su fenomenalne *--*
    Kombinacije su super a najvise mi se svidja 2,3 i 5 *O*.
    Pre tvog rodjendana mozes uraditi post o tome kako si ti ukrasila sobu,da stavis sliku torte i tvoj outfit.Volela bih to da vidim. <3
    Takodje se radujem zbog gvineway-a(valjda sam dobro napisala xdd)

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ novi post :-)

    OdgovoriIzbriši