utorak, 10. veljače 2015.

Valentines Day - Outfit

Cao svima!

Evo jedan novi i vise ˝ozbiljniji˝ post. Za nekoliko dana ce dan Valentinova, pa sam zbog toga odlucila da napisem nekoliko postova.

Za pocetak predstavit cu vam 5. Outfit-ova. :) Nisam se nadala da cu napisati ovaj post ali eto imam slobodnog vremena. Nemam mnogo uciti zato sto sam iz vecine tih predmeta koji se ˝bubaju˝ na pamet odogovarala i dobila peticeee jjeee. Dobro ja se necu sada hvalati ali mi je drago zato nemoj te puno zamjerati.

Da ja neduljim sa svojom pricom predstavljam vama mojim malim zaljubljenim 5. Outfit-ova:

1. OUTFIT



Sweet Style




2. OUTFIT


Valentines Day 2



3. OUTFIT




Valentines Day 3

4. OUTFIT


Valentines Day 4


5. OUTFIT



valentines day 5


Eto to je to.
Sljedeci post bice make-up i bice slike koje sam ja slikala :)

Caooooooooooooooo

Amy <3


Broj komentara: 7:

  1. Ovi autfiti su jednostavno prelepi! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. 3 i 5 su prosto preslatki *-*

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super kombinacije! Sve su preslatke!♥♥♥

    beautytipsbymt.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicne kombinacije♥
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. 2. i 3. kombinacija su skrooz u mom fazonu! Totally me :)
    Ali i ove druge dve su prelepe! :)


    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su kombinacije,najviše mi se sviđaju 1 i 3 :)♥

    http://nikifashionn.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful looks!!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši