utorak, 24. veljače 2015.

U stilu poznatih: Becky G

Cao dragi moji!

Evo dosla sam iz škole prije dva-tri sata i čim sam jela i odmorila se malo odlucila sam da napišem post. Kupila sam OK! novine i listam ih kada sam naišla na jednu prelijepu djevojku.

Zbog toga sam odlučila da stavim nekoliko njenih Outfit-ova zato što je vrijeme da napišem post U stilu poznatih.

Riječ je o Becky G tj. ona je reperica iz Las Angeles-a. Najdraze mi je to što je rođena 2.3 a ja 6.3 što znači da smo isti znak u horoskopu, haha. Ima prelijep stil i izabrala sam naljepše njene kombinacije koje su mi se svidjele.

1. 


Ona inače ima sportski stil tako da nema nekih slika u haljinama ali mislim da je to i bolje pošto ona ima oko 17 godina te je i ona tinedžerka kao i mi (samo smo mi malo malđi ali to je to).
Na ovoj slici možete da vidite majcu sa brojem, obične crne helanke i patike sa skrivenom štiklom.

2.


I ovdje je slično kao i na predhodnoj slici samo što bi ja  ovu kombinaciju stavila u ljetnu.
Umjesto helanki ovdje je bijeli šorc i patike :)

3.


Evo još jedna ljetna kombinacija. Tanja bijela majca sa nekom ludom slikom, šorc i bijele patike. Ovo me odmah posjeti na one prelijepe ljetne dane kada sunce hoće da sprži glavu a vi ste napolju sa prijateljicom i jedete sladoled <333

4.


Napokon neka haljinica. Naravno vi nećete u po ljeta stavljati kapu na glavu ali i bez nje ova kombinacija je savršena :D

5.


Ovo je lijep outfit za školu (samo obučete malo dužu majcu).

6.


Nisam prije voljela ovakve šorceve ali ovo ljeto ga obavezno kupujem haha.

7.


    

Mogu reći da ima prelijep sportski stil. Ja baš ovakvo oblačenje volim.

8.


I ovdje onaj šorc koji je meni stvarno super. Mislim da je ovaj outfit super sa šetanjem plažom <3

9.


Super kombinacija za ovo vrijeme i za školu. Kapica i timbiceee... <3

10.


I došli smo do kraja. Za ovu kombinaciju nemam šta reći pošto je i ona jako lijepa :)

Eto to je to.
Nadam se da vam se svidjelo <3

Caoooooooooooooooooo

Amy

Broj komentara: 12:

  1. Odlicno si ovo uradila,odusevljena sam. *--------*
    Outfiti su odlicni,zaista svaka cast <33

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ Pogledaj novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Da ona ima bas neki hip-hop stil. Ali je sjajan. :) Inace ja sam rodjena 4.3 tako da sam u sredini.xD
    Super post. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I love her outfits! Shes so cute!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jeste pona preslatkaa ♥
    Supp post! ♥

    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello, sweetheart!
    Nice to meet you!
    I just followed your blog via Google Friend Connect and I hope that you follow back!
    Have fun!
    Hugs,
    Joanna (From Syros2J’s)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post. Ona se predobro oblači. :)

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam Becky i njen stil,a posebno jer je rođena na moj rođendan!

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Inače nisam znala za nju, ali je prelepa!! Super post!

    P.S. Novi post na mom blogu!
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je super post! *_* Bas si se potrudila!
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Hey hun Great blog!! Just Followed you!!
    resh-inspire.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  11. Ima prelep stil! :D
    arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  12. Pre nego sto pohvalim post moram da kazem da mi se celokupan izgled bloga dopada, volim odmerenost i jednostavnost, a tvoj blog je bas takav. Pravi damski blog da se tako izrazim. :) I post je odlican, nisam u ovom fazonu, ali opet postoje komadi koje bih rado nosila. Ako zelis da pratimo jedna drugu poseti moj blog.

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši