petak, 6. veljače 2015.

Favourite Apps

Cao dragi moji!

Kao sto sam obecala danas pisem jos jedan kratki postic. 
Kao sto u naslovu stoji Favourite Apps (najdraze aplikacije) o njima pisem. Pokazat cu vam svojih 10. najdrazih aplikacija.


1.  Clean Master to je aplikacija koja je kako da kazem ˝spasila˝ moj mob. Veoma je dobra. Kako sam nju instalirala imala sam vise memorije posto mi je icistila nepotrebne svari.



2. Instagram njega koristim najvise. Svaki dan moram da udem na njega i da vidim da li je ko postavio novu fotografiju. Stvarno ga volim dok je nekima bezveze. Ali svako ima svoje misljenje :) 


3. Plants vs Zombies ovu igricu sam zavrsila do kraja sa svojim bratom. Svaki dan smo je i igrali na kompj pa sam sada ipet iz pocetka krenula da je igram na mobu. Nestopa sto mi je najvaznije i jako mi je zabavna. xD


4. Facebook Messenger na svome mobitelu uopste i nemam Facebook zato sto mi on sluzi samo za dopisivanje sa prijateljima zbog cega je Facebook Messenger genijalna stvar. 
Mnogi hvale WhatsApp ali mene nervira. Najgore mi je to sto moras imati tudi broj i tako se dopisivati :(


5. Photo Grid njega sam pocela u zadnje vrijeme koristiti. Ima veoma dobre efekte kada se slika. Npr. kod Retrice uvjek mi slika bude losija za razliku od Photo Grid-a. I super mi je i to sto se mogu slike spajati.


6. We Heart It tu uvjek nalazim razne slike za postove. Jako ga volim i nekeda kada mi je dosadno legnem i gledam razne slike. Super aplikacija <3



7. Temple Run 2 ovu igrucu jako volim. Prije nekoliko mjeseci bila sam zaludena njome pa sam je prekinula da igram i evo opet je igram. :D


8. Candy Camera kao sto sam i rekla vise koristim Photo Grid i Candy Camera nego Retricu. 
Na ovome dvome su mi ljepsi efekti i cisca slika. A kod Cany Camera-e ljepsi su mi efekti za selfie. I super mi je sto se slika neokrece kada slikam nesto.



9. Angry Birds jos jedna igrica koja je super. Volim da je igram i zabavna je :)


10. Twitter na njemu stalno gledam tvitove. Gdje se ko od slavnih zvijezda nalazi, sta jede i to. Hahah. Njega sam otovorila prije ali ga nisam koristila vec mi je bilo dosadno na raspustu pa sam tu provodila vise vremena. 

Eto to je to. Vidimo se sljedeci put u malo ozbiljnijim postovima.

Volima vas <3

Caoooooooooooooooo

Amy

Broj komentara: 18:

  1. Svidjaju mi se preporuka-postovi, smatram ih jako korisnim! Lepo sto si podelila svoje utiske sa nama. :)

    http://runa-luna-blog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan post ,većinu aplikacija i ja koristim,samo što ja ne koristim ni messenger a ni watsapp kako već ja koristim viber i kik ,oni su mi najbolji ,haha ali već si rekla svako ima svoje mišljenje, vezano za tu igricu Temple Run ,tu ja igricu nikako ne znam igrati ,mislim ja ne znam jesam ja toliko smotana ili šta ,ali ja to ne znam igrati ,haahah xd a ni onu Clumpsy Bird i to mi je sve smotano ,hahah xd...
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post :) ja skoro sve to koristin osim ovih kamera, ja nekak najvise volim ovu klasicnu kameru gdje sve ispadne prirodno bez efekata i slicno. Twiterom se bas i ne koristim previse al ga imam. A ove igrice su predobre, ja ih igram skoro sve hehe :) http://zivotjeputovanje.blogspot.com/?m=1
    -Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Svidjaju s==mi se aplikacije.Ja sam deinstalirala retricu meni je uzasna,sve mi je tamna slika.Preporucujem ti pored photogrida i pics art super je!Za dopisivanje ja koristim viber,i sve je super samo me zivciraju stikeri jer jako jedu memoriju.

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post. Skoro da imamo iste aplikacije na mobilnom. Inace ja takodje baš nisam prezadovoljna za Retricom , pa ti zato hvala što si pomenula Photo Grid , odličan je. Hvala na preporuci. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post :) I ja volim Instagram, odlican je!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post. Dvoumila sam se izmedju toga da li da instaliram Clean Master, jer sam cula da je nekima dodatno usporio telefon ali valjda to zavisi od operativnog sistema telefona, i same marke telefona. Instagram je odlicna aplikacija, slazem se potpuno s tobom. Ja visim 24h tamo :'D
    Za slike volim Tumblr i Pinterest :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    OdgovoriIzbriši
  8. Hey. Post je odličan. Sviđa mi se kako pišeš ♥
    Jesi li zainteresirana da budemo medijski partneri?
    Ja također imam svoj blog.
    Ako želiš pošalji mi poruku na mail: ema.kuretic@gmail.com
    Link mog bloga: http://blogtipsbyivanaandema.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo ♥ Ok poslacu ti odgovor u poruci :)

      Izbriši
  9. Odličan post,super blog,takođe ovdje ima i meni omiljenih aplikacija. :-) <3
    Ako želiš učlani se na moj blog.

    P.S. novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje ! ^O^

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post♥

    http://lovevampirees.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican izbor aplikacija! Vecu ih koristim ali najvise messenger i instagram :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. İnstagram is the best ! Great post dear !
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    OdgovoriIzbriši
  14. Koristim We heart it super je

    Zaprati me, uzvraćam!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. sve ove aplikacije vec koristim i imam na telefonu i za sve imam samo reci hvale :)
    ako mozes poseti moj blog
    i ako ti se dopadne zaprati na GFC ja tebe vec pratim :")

    OdgovoriIzbriši
  16. I ja sve iste koristim!Da sam pisala ovakav post bio bi potpuno isti *-*
    Odličan post :)

    Poseti moj blog i ako ti se svidi učlani,ja u tvoj hoću:
    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post. Ja imam skoro sve te aplikacije na mobitelu. Bili posjetila moj blog ? sdstorybynika.blogspot.com
    HvalaXD

    OdgovoriIzbriši