petak, 13. veljače 2015.

Valentines Day - Nail Art

Cao drage moje!

Danas je taj takozvani ˝13 petak˝ koji vecini donosi nesrecu. Meni danas nije bas bio nesto strasan. Mogu reci da je bio fenomenalan. 
Ova sedmica je bila bas puna rada. Nekako se nisam mogla koncentrisati na skolu ali sve je super proslo :)

Jako se izvinjavam sto nisam bas aktiva kao prije ali svarno nemam vremena. Inace sam odlican ucenik ali treba mi malo vise vremena da naucim nego ostalim odlikasima.

Evo ja danas prvi put stavljam u post svoje slike i mogu reci da sam zbog toga veoma radosna.
Danasnja tema mi je kako najbolje napraviti nokte za valentinovo. Ovaj sam post htijela da sastavim sa Valentines Day - Make up ali nisam posto bi bio stvarno dug i ne bi mu bilo kraja :)

Napravila sam sama sebi nokte i nisam se nista ni umorila pravljajuci ih. Samo sam ih nalakirala tamno plavim lakom, zatim istackala i stavila ove cirnkone na njih. (Vidjet cete koje sam proizvode koristila).

Evo kako su ispali:




1. Prvo sto trebate jeste da namazete nokte laktom. Ja sam koristila essence colour & go the SUEDE. On je kako da kazem hrapav zato sto i treba tako da bude. Nemoj te misliti da sa njim nesto nije uredu vec je tako napravljen ali ako zelite da bude glatak stavite nadlak.





Zatim sam kaziprst i mali prst istackala pomocu essence nail art DUO stylist. Kod mene je DUO stylist sto znaci da ima dvije strane. Jednu za tackanje a druga je kao cratc u obliku igle.



DUO stylist fukcionira tako sto na list papira ili negjde drugo stavite nekoliko kapi laka i zatim ovu iglicu za tackanje umacete u to i zatim mazete.
Za tackanje ja sam koristila essence fairytale nail polish:




Zatim sam zalijepila ove cirkone na palcu i prstenjaku i ovo plavo lizalo na srednjem prstu. To sam koristila iz essence nail art 3D jewels set. Lizalo sam zalijepila pomocu ljepila koje je u setu doslo a ove cirkone uz pomoc prozirnog laka. 




A za ciscenje sam koristila essence nail polish remover koji sadrzi mirise. Prije ovoga sam imala sto je mirisao na jagode a ovaj mirise na kokos sto mi je bas super. Odlicno cisti i extra je <3





Eto to je to. 
Ja se jako izvinjavam sto su slike lose kvalitete ali slikala sam preko mobitela kod kojeg kamera i nije bas nesto.

Nadam se da vam se svidjelo <3

Caooooooooooo

Amy

Broj komentara: 8:

  1. cute nails
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/statement-necklace-with-happiness.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatki nokti :)

    Poseti moj blog :)
    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely nails!!! thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam Essence i baš mi je drago da si koristila njihove proizvode. Inače divni noktići. :)

    GIVEAWAY JE NA MOM BLOGU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatki nokti!

    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post :) Prelepi nokti :) <3

    OdgovoriIzbriši