nedjelja, 15. veljače 2015.

Novi izgled Bloga

Cao dragi moji!

Evo svratila sam na kratko na blog i promjenila sam njegov izgled. Ne znam meni je slatko  ovako mada mi je mozda bilo prije ljepse. Ali ne pitam se ja nego vi zbog cega cu vam staviti anketu sa desne strane u kojoj ce te moci odgovoriti da li zelite ovaj novi izgled ili prijasnji.

MOLIM VAS ODGOVORITE ISKRENO! VASE MISLJENJE MI JE JAKO VAZNO!

Ako ne zelite sada da promjenim izgled recite da li zelite to sada ili kada bude proljece :)

Nadam se da ce te odgovoriti na moje pitanje i da ce te reci svoje pravo misljenje!

Eto to bi bilo od mene. Sledeci post pisem ili u utorak ili srijedu.

NEMOJ TE ZABORAVIT GLASAT NA ANKETI!

Caooooooooooooooo

Amy <3


Broj komentara: 7:

  1. meni je novi izgled prelijep <3 :D i ne bih da ga mijenjaš i da glasala sam :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj izgled mi nekako lepši od prošlog!

    Poseti moj blog:lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Sladak je novi izgled, samo ja bih potamnila naslov jer se ovako tesko vidi :)

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Glasala sam. Izgled je presladak. Nemoj ga menjati. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgled je fenomenalan obozavam ove boje samo se slazem da se naslov ne vidi i da bi ga trebala ispisati dako da je vise uocljiv
    Pratite me i komentarisite postove
    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši