subota, 14. veljače 2015.

Valentines Day - Make up

Cao svima!

Evo jos jedan post u kojem su takode moje lose slike :(

Danas pisem o sminci za valentinovo. Pa da pocnemo:

Za usne sam izabrala Baby Lips koji je bezbojni. Mislim da je to puno bolje nego od nekih ruzeva ili sjenila za usne koji su u boji. Baby Lips cine usne meksim i ima predivan miris.




Zatim rumenilo za obraze koji je i ruz za usne izabrala sam catrice cosmetics lip and cheek colour. Najvise mi se svida to sto je kremast i prelijepe roze boje <3


Evo kako na ruci izgleda:


Zatim je tu sjenilo za oci. Ovo sjenilo ima tamniju i svijetliju boju. Preeporucujem svijetliju. Sjenilo se zove essence BE LOUD!





Evo kako izgleda na ruci. Na lijevoj je svijetlija boja a na desnoj tamnija. 
Ne ostavlja puno boje sto je meni super, vec ima sjaj i malo sljokica.



Onda eyeliner koji moze biti i sjenilo za oci. I on je takodje  essence proizvod a zove se essence I love GLAM eyeliner and eyeshadow. On je u prahu bas kao neko sjenilo ali cetkica je dobra pa se lijepo nanosi. 






Ima i plavi sljokica ali narano to se neprimjeti puno.




To bi bilo to. A da ako hocete neki puder preporucujem Maybelline Affinitone tecni puder. A sto se tice mskare takodje preporucujem neku od Maybelline proizvoda. 
Uzmite neki miris koji mirise na voce <3


Cao xD

Amy

Broj komentara: 15:

  1. Zanimljiv post :)

    lickadairy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Cool :D

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  3. baby lips<3

    Great post, love your blog! ♥
    Would you like to follow each other GFC+?
    I'll follow back after it!
    www.similarose.blogspot.com/click here☻

    OdgovoriIzbriši
  4. ja ne vidim problem s slikama,meni su odlične haha xd nego da ja malo komentarišem ovu šminku (svi mi znamo da mi je šminka i te stvari jača strana ahahha xd ) ,oke ja se jedino mogu uključiti u debatu oko ovog Baby Lipsa i tu se u potpunosti slažem s tobom ,jer bolje je malo neprimjetno da bude...hahaha xd a ovo ostalo? to stvarno ne bih mogla da išta kažem o tome, ne šminkam se pa ni ne znam niti sam ijedan od ovih proizvoda probala,ali imala sam par stvari od essence-a i on je odličan!
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
  5. Great Valentines Day make up. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post, slike nisu lose. :)

    GIVEAWAY JE NA MOM BLOGU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep post, i slike su skroz okej :)
    Volela bih da probam ovu essence senku :)

    Novi post na blogu:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Nisu toliko loše slike. :)♠

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post i slike su odlične.


    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. super je x

    milicinsvet.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post kao i blog!

    P.S. Novi post na mom blogu!
    http://milicinkutak123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Hay! Super post, svida mi se tema. Posjeti moj blog sdstorybynika.blogspot.com i komentiraj postove. Hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hay! Super post, svida mi se tema. Posjeti moj blog sdstorybynika.blogspot.com i komentiraj postove. Hvala:)

    OdgovoriIzbriši