nedjelja, 22. ožujka 2015.

Spring is Here! My Outfit's!

Cao svima <333

Ne mogu da vjerujem da je proljece stiglo! Juce je bio tako suncan dan ali danas u mome gradu ni "s" od sunca. Nadam se de ce nekada u toku dana izaci. Nisam pisala nekoliko dana zbog skole a mogu reci da nisam imala ni inspuracije. Bila sam mnogo ljuta zato sto nemam neku bolju kameru posto je vrijeme da postavljam svoje slike.

Ali moracu pricekati jos koji mjesec pa cu do tada koristiti mobitel. Razmisljala sam da kupim i njega novog posto ovaj nema mnogo memorije pa mi najradije sebi da kupim Sony Xperia Z1 ali necu moci ni nju kupiti vec cu morati pricekati.


Za danas sam pripremila 3 Outift-a koja cu nositi za proljece. Vecinu stvari sam kupila u New Yorker-u ali ispod slika cu vam stavljati gdje sam kupila odjecu, nakit i sminku.


Kosulja - New Yorker
Crne helanke - TALLY WEiJL
Baby Lips - dm
essence colour&go - dm
Lancic - inace ja napravila na lanac stavila onaj privjesak Smile


Majica - New Yorker
Helanke - TALLY WEiJL
Kacket - New Yorker
Lak zeleni Gabrini - inace dobila za rodendan
Sjajilo za usne CATRICE lip APPEAL - dm
Ogrilica KISS - iz OK!-a
Narukvice - KT


Majca - H&M
Helanke - New Yorker
Roze Lak Gabrini - dobila za rodendan
Labello Mint & Minerals - dm
Narukvica Peace - iz OK-a

To su moji oufit-ovi za proljece. Ja se nadam da vam se ovaj post svidio i mozda danas ili sutra napisem novi post vezan za hejtere.


Caoooooooooooooo

Broj komentara: 29:

  1. Okej ove strip helanke iz New Yorkera su savrsenstvo *.*!!! Kupicu ih ako naletim na njih :) xx

    rancicmilena.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidaju i nadam se da ces ih pronac <333

      Izbriši
  2. Super post!!
    Jakoo mi se sviđaju helanke na poslednjem outfit-u!!
    I ostali outfit-i su supeer!! :)

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Sve kombinacije su jako originalne, svaka cast:):*
    marsylylife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. E jaaaaaaaaaaaaaako mi se svidjaaa zadnji outfit nekako mi sve ide uz sve.. xD
    Drugii mi ima poweban znacaj ii naaaj je.
    Drugii jee sladak i imaa sve,
    ima posebnu ljepotu. xD
    Neznam zasto ali..hhahha
    Prvi mi je super, ogrlcica mi ga upotpunjuje
    sve je savrseno.
    Majica je najnajnaj!
    Zelim kupiti tu majicu!
    Hahahhahahhahah, bas se raspricaa!!

    Sara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha hvala ti. Drago mi je sto ti se outfit-ovi svidaju i nadam se da ces pronaci majcu negdje.

      Izbriši
  5. Imaam ogrlicu Kiss iz OK!
    Prvi outfit mi je aaa *-*

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kombinacije, jako mi se sviđaju ove majice. :=

    my5world.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kombinacije.Najljepša mi je prva :)♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve kombinacije su lepe a posebno trecaa:-)♥
    everytteens.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepe kombinacije! Treca je naj! *_*
    sandrin-kutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Kombinacije mi se mnogo dopadaju. Post je stvarno odličan!
    Novi post na mom blogu:

    mylife11212001.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post.Kombinacije su prelepe i jako mi se sviđaju. ♥

    Poseti moj blog & pridruži se → lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan post ! :) x
    http://millianaglisovic.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  13. Love the outfits!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/2015/03/makeup-review-kat-von-d-shadelight.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Super cute!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    MY PETITE CORNER

    OdgovoriIzbriši
  15. aaaaj,predivni su outfiti,moram reći ti si pravo modno osviješćena ,za razliku od nekih kao ja koji samo navuku šta stignu i izgledaju kao šareni klovn hahahahahhah xd stvarno mi se svaki pojedinačni detalj sviđa ,ne bih mogla reći koja mi se kombinacija više sviđa ,i da stvarno se slažu uz proljeće !!!
    e i da izvini molim te zbog poklona nisam stigla ,sve ovo vrijeme me testovi i usmeni morili nikada nisam stigla da pošaljem.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Drago mi je da se kombinacije slazu za proljece, Ma nema veze kao sto sam napisala na fb mozes mi poslat i e-mail ali ako zelis mozes i pismo putem poste :)

      Izbriši
  16. Odlican post!

    http://myworldmyrulees.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši