petak, 2. siječnja 2015.

Konbinacije za zimu

Hejj drustvo sta ima?
Ja sam danas odmarala sto mi je plan da cijeli raspust radim. Ne volim bas puno planine ni snijeg, iako se uvjek zabavim. Najvise volim kisu. Mozda vam je ovo glupo ali uvjek kada je kisa nista ne radim(lijena sam), uvucem se pod dekicu i gledam serije i filmove ili citam knjigu.
Najdraza knjiga mi je Tiho, tiho andele. Ta knjiga me je toliko osvojila da bi je svaki put kada bi procitala opet pocela citati. I tako stalno. Koja je vama najdraza knjiga?


Da vas obavijestim da sutra mozda necu objaviti post. Zato sto sam mislila da izadem sa drugaricom napolje i dda prosetamo posto se dugo nismo vidjele. Ako nebudem nigdje isla objavicu post.
Mislila sam da sljedeci post bude o slobodnom vremenu dok traje zimski raspust. Posto vecini bude dosadno i hocemo da sa ubijemo od dosade napisat cu vam sljedeci put kako da to slobodno vrijeme najbolje provedete.

Uvijek najvise volim da pisem o odjeci. Tako ce biti i ovaj put. Napravila sam nekoliko konbinacija koje bi bile dobre da se nose zimi. Uvjek nam za to godisnje doba treba topla odjeca. Dzemperi, jakne, kapice...
Evo mojih konbinacija:


OUTFIT 1.

Rock


OUTFIT 2.


                                                   Sweet


OUTFIT 3.



hi


OUTFIT 4.




Hip Hop


Eto to je to! Na dam se da vam se svidjelo i da ce te obuci neku od ovih konbinacija.
<333333

PS. U 3. Outfit-u pazite da se ne nahladite! Haha xD
U svakom slucaju volim vas!

Caooo!

Amy




Broj komentara: 8:

  1. Super si.Svi outfiti su odlicni.


    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nominovala sam te da uradiš This or that tag. Sjajan blog. Srećna Nova godina. Sjajna si. Želim ti sve najbolje.
    http://suzanas1.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvalama i na nominaciji. Sretna i tebi Nova godina <3
      Rado cu posjetit blog.

      Izbriši
  3. Izvini sto ti nisam brzo komentarisala tek sam sada videla komentar na blogu :) Odlican ti je blog jako mi se dopada od sada sam clan :)

    lepotaodaleks.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema veze sto nisi komentarisala :D
      Hvala ti <3

      Izbriši
  4. Blog ti je svarno super! Odlicni outfit-i!
    Sara

    OdgovoriIzbriši