subota, 11. srpnja 2015.

Gradovi koje bi voljela da posjetim ♥

Cao svima!

Jedna velika zelja, od kako znam sa sebe je da posjetim one najvece gradove: Pariz, London, New York... 
A jos vece zelja mi je, da sa iselim iz svoje drzave. Neki ce me razumijeti zasto sam napisala "iselim iz svoje drzave", to su oni sto dijele isto mislenje sa mnom, dok ce drugi reci nema sanse da napustim svoju drzavu.

Vec duze vrijeme zelim da cim napunim 18, da pocnem da zivim sama u svome stanu. To je jako tesko, zato sto je potrebno dosta novca, a sa 18 pocinjes da shvatas tek neke stvari koje ce ti poslije biti potrebne. Tacnije o zivotu i o onome sto te ceka nemas blage veze. 

Zato sam vam pripremila ovaj post, da vam pokazem gdje bi najradije voljela da zivim, ustvari posjetim gradove. :)


Los Angeles
View Over Hollywood & Downtown Los Angeles, , California - want to go back because my oldest baby lives there

Da mi neko ponudi jedan sat da budem u nekom gradu to mi bio sigurno ovaj. LA je grad mojih snova. Njega bi sigurno prvog htijela posjetiti. Ogroman je, a i tamo zive svi oni poznati, koji su mi uzori. 

Paris
Toutes nos infos pour un citytrip à Paris http://www.flair.be/fr/citytrips/310683/citytrip-a-paris

Simbol Pariza jeste toranj. Iako je to jos jedna u nizu gradjevina, ima veliki znacaj. Mislim da Pariz bez ovog tornja ne bi bio bas toliko poznat. Moji se premisljaju da li da odemo ove godine u Pariz ili na more. Ne zelim da otkrivam iz kojih razloga, ali vise bi naravno zeljela da posjetim ovaj veliki grad.

London
Westminster by Travis Ferland Photography on Flickr.  enchantedengland: A bit of London, always necessary.

Zelja da odem u London pojavila se onda kada sam pocela da slusam One Direction. On, kao da ima neku magiju u sebi i svaki me put sve vise ocara svojom ljepotom. U Londonu nema bas previse sunca, tako da je to jos jedan veliki plus za mene koja mrzi toplotu.

New York
How to Pack for a Trip to New York City

Dovoljno je reci New York i odmah, barem ja u sebi stvorim sliku ovih ogromnih zgrada. On i Los Angeles su grodavi u kojima bi voljela da zivim, ali znamo kakve su mi sanase haha. Stvarno je prelijep i svaki dio ovog grada mene bi odusevio.

Frankfurt
Frankfurt, Germany, Our home for three years, lived in military apartments in the city, loved it!

Ovaj grad me je odusevio kada sam vidjela da je Davor Gerbus sa thelazyWave-a, inace youtuber bio u Frankfurtu te stavljao slike na instagram. Shvatila sam da je Frankfurt bas prelijep grad i rado bi ga posijetila, ako mi se ukaze prilika za to.

Rio De Janeiro

Brazil - Rio De Janeiro, Aerial View, Christ Redeemer    Rio De Janeiro - RJ - Brasil    Vista Aerea - Corcovado e Enseada do Botafogo  Aerial Vew - Corcovado Hill and Botafogo Bay    Fotografia de Carlos O. Sainz    unused, from 1987

Volim ovakve gradove koji si zivi i stalno bucni, ali koji imaju i more. Rio je stvarno prelijep grad i zavidim onome ko je tamo.

Dubai
Burj Khalifa, Dubai, United Arab Emirates.I would love to go see this place one day.Please check out my website thanks. www.photopix.co.nz

Ono sto ga cini posebnim jest ta najveca zgrada na svijetu. Ocaravajuci je. Ne znam sta drugo reci o njemu, bez komentara sam.

To bi bili gradovi koje bi voljela da posjetim. Ukupno ih je sedam. Napisite ispod koje bi vi gradove voljeli da posjetite i da, pogledajte ovaj video.



Cao! xoxo

4 komentara:

  1. Pa,ja bih volela da posetim sve gradove sveta. Ok,to je praktično nemoguće. ☺ Pored pomenutih gradova bih volela Rim,Milano,Firenca,Venecija,Ontario,Lion,Amsterdam....


    thewayofdreamstwod.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako bih pocela pisati koje bih sve gradove zelela posetiti ko zna gde bi mi kraj bio :)
    Ali na toj listi bi se definitivno za pocetak nasli Pariz, London, Milano, Barselona i Amsterdam :))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam veliku zelju da proputujem svet, cak i ako to ne moze da se ostvari,onda bih volela da vidim razlicite ljude, kulture, obicaje. To me fascinira.
    Od ovih gradova sam posetila Pariz,i volela bih da odem jos jednom tamo. Ne, volela bih da zivim tamo! :)

    Novi post na mom blogu
    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja bih istoo!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši