ponedjeljak, 29. lipnja 2015.

My Top 5 Lipstick

Cao svima!

Vrijeme kod mene je uzasno, ne znam kakavo je kod vas ali kao da i nije ljeto. Pola mi je prijatelja otislo na more, a ja sam evo sama i gledam kroz porozor kada ce izviriti barem malo sunca.


Shvatila sam da ne trebam gubiti vrijeme. Uzela sam nekoliko svojih najdrazih ruzeva i odlucila napraviti Top 5  listu.


Essence Glow Neon Glow (65) ima prelijepi miris, a boje gotovo da i nema. Ostavlja sjaj i mozda skroz malo roze boje. Fenomenalan je za skolu. Ko kod bude u prilici neka ga slobodno kupi. :)







Baby Lips Pink Punch labelo koje svaka djevojka mora imati u torbi. Znam da sam sa njim jako dosadna, ali ne bi bilo fer kada ga ne bi stavila. 







Miss Sporty Honey Moon Kiss SOS (05) je labelo koje sam stavila zadnji puta kada sam radila favorite (ne mogu se tacno sjetiti). Osvojila sam ga n Giveaway - u kod Emme. Ima neobican miris koji bi rado opisala, ali ne mogu. Boja mu izgleda jako crveno, ali kada se stavi na usne uopste nije tako. Kako zapravo izgleda na kozi mozete vidjeti ispod na slikama.







Essence This Is Me (46) je jos jedan moj mali rozi favorit. Mislim da ste mogli da zakljucite da volim kada su ruzevi roze boje. Mozda mala zamjerka kod njega jeste sto brze trosi. Ali meni uvijek ostane, zato sto stvarno gotovo nikada se ne sminkam zato sto imam 13 god i mislim da to bas nije primjerno mojim godinama.






Catrice Breakfast at Tiffany's (180) ruz za koji ste sigurno mislili da nema sanse da postavim haha. Kupila sam ga prije dvije ili tri godine i upotrijebila ga jednom za rodjendan. Zeljala sam da ih iznenadim te sam stavila ovaj crni karmin, koji sam nakon 15 minuta izbrisala posto mi nije bas bilo prijatno sa njim. Dobila sam i tester uz njega, koji je bio potpuno nov te ovaj nisam koristila.





Zeljala sam da vas obavjestim da sam napravila ask profil za savjete, gdje me mozete pitati o onome sto vas zanima evo link Good For Everyone.

Broj komentara: 9:

  1. like the black
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/birthday-celebracion.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Great picks!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Ja imam ovaj Baby Lips Pink Punch, i Cherry me, i oni su mi apsolutni favoriti što se tiče proizvoda za usne. Haha, ja sam baš zaluđena crnom bojom. U potrazi sam za nekim crnim karminom, ali zasad i olovka za usne dobro obavlja posao.

    Poseti moj blog ako želiš :) http://andjelinkutak.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Nadam se da ces naci neki odgovarajuci crni ruz. Mogu reci da kada sam ga ja kupovala, usla sam u trgovinu i rekla da li imate crni ruz, te su mi oni ovaj dali. Mogu reci da sam zadovoljna, ali zbog tamne boje, malo je teze nanositi. :)

      Izbriši
  4. Super post! Dali je teško kombinirati crni ruž? Čini se izazovom, ali sigurno stoji odlično. :)
    Ako želiš posjeti moj blog, nova sam.

    theclassiclaura.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ne nije ga tesko kombinovati. Inace sam ga stavila jednom ili dva puta, tako da nisam bas ekspert sto se tice crnog ruza haha. :)

      Izbriši
  5. Nijedan od ovih ne koristim, cak ni ovaj babylips.. Nosis crni ruz? *-*
    Deluje jako zanimljivo za kombinovanje :*
    Q&A na mom blogu, pitaj šta god te zanima
    suzanas1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crni ruz stavim npr. kada su neki dogadjaji, rodjendani, nova godina... Mislim da nisi procitala gore da sam napisala da sam ga do sada samo jednom ili dva puta stavila. Inace cu ga definitivno koristiti vise kada budem starija, ipak je malo neprikladan za moje godine. :)

      Izbriši