srijeda, 24. lipnja 2015.

Shopping Tag!

Pozdrav najdrazi!

Stvarno vise ne znam kako da zapocnem post. Ovoga puta bilo je to "pozdrav najdrazi"ali sljedecu put nemojte se iznenaditi ako to bude na nekom stranom jeziku.
Evo vec treci dan zaredom gledam Pretty Little Liars seriju i mogu reci da je fenomenalna i rado je preporucujem svima.

Danas radim jedan jako zanimljivi Tag. Rijec je Shopping Tag-u. Zelim da se zahvalim Zeljani na nominaciji. Da ja ne ne duzim dalje sa svojom pricom, pocnimo.



1. Koliko cesto ides u soping?
U soping ne idem cesto. Idem ustavri bas kada zelim da kupim novu odjecu, odnosno da se malo "ponovim". Desi mi se da kupim neke stvari spontano, kada npr.idem napolje i ugledam neku stvar u trgovini. moram da je imam.


2. Koliko u prosjeku traje tvoj jedan soping?
Kada zelim da kupim neku novu odjecu to traje oko 3 sata, mogu da priznam. Zato sto sam ja takva osoba, jednostavno dugo biram haha.

3. S kim najradije ides ides u soping i zasto?
Sa mamom, ali i sa svojom MFF (monkeys friends forever).

4. Da li kupujes online, i koliko?
Nisam nikada kupovala online, zato sto nisam tome vjerovala. Prije dva ili tri mjeseca vidjela sam da mnogo djevojke, zene kupuju online te cu sigurno to i ja uskoro uraditi, posto vidim da je bezopasno.

5. Da li imas omiljenu prodavnicu?
Gotova sva moja odjeca je iz New Yorker-a, tako da je to on.


6. Koji odjevni predmet najvise kupujes?
Majice.

7. Da li vise kupujes sminku ili odjecu?
Odjeca. Sminku vrlo rijetko kupujem, gotovo nikada.

8. Koja boja preovladava u tvom ormaru?
Najvise crna. Volim te tamne boje, mada mi vise licu pristaju svijetlije.

9. Umijes li da pretjeras u sopingu?
Mozda malo hah.

10. Imas li modnog uzora?
Chanel West Coast i Kendall Jenner.

To je to. Nominujem sve one koji zele da urade ovaj Tag. 

Caooooooooooooooooooooo

1 komentar: