utorak, 16. lipnja 2015.

I'm here! Summer Outfits + Bikinis + How to fit into last year's bikini

Cao dragi moji!

Evo mene napokon vratila sam se! JEEEEEE!!! Mogu reci da sam vas jako, jako pozeljela i jedva sam cekala da ponovno pocnem sa pisanjem. Ovaj mali odmor mi je dobro dosao i evo sada se osjecam sjajno.

Ocjene u skoli sam sve popravila i zakljucene su mi sve petice. Bravo za mene! Pocela sam da skupljam novac za kemeru i po onome kako sam ja izracunala kameru cu dobiti negdje tamo kada skola pocne, te cu takode poceti snimati i videe.


Sto se tice ovog posta, inspirisalo me je ljeto da ga napisem te cu vam staviti moje najdraze kombinacije za ljeto, kupace kostime i kako da stanete u proslogodisnji kupaci.

1. Outfit

Summer

2. Outfit


Summer2

3. Outfit


Summer 3


4. Outfit


Summer 4


5. Outfit


Summer 5

Nadam se da su vam se kombinacije svidjele i da ce barem malo inspirisati one koji trenutno nemaju ideja sta bi obukli. Kako stati u proslogodisnji kupaci, odnosno kako da smrsam? Pitanje koje nas trenutno najvise muci od kako je doslo ljeto. Napisat cu  vam nekoliko savjeta, te se nadam da ce vam pomoci.

Izbegavajte preskakanje obroka.
Unosite dosta tecnosti.
Zamjenite belo brasno integralnim ili crnim.
Zamjeniti beli secer zutim.
Zamjeniti slatkise vocem.
Izbegavajte gazirane napitke.
Smanjite unos kafa, popijte umesto 4 kafe dnevno, 2 kafe i 2 biljna čaja.
Izbegavajte obroke u kasnim vecernjim satima.
Pripremajte obroke sa maslinovim uljem.
Iskoristite svaku priliku i mogucnost za rekreaciju, boravak u prirodi, setnje na cistom vazduhu.
Upisete se u teretanu ili na neki sport odbojka i slicno samo da dobijete kondicije, te ce to mnogo pomoci. Nije samo dovoljna dijeta da se smrsa, morate i da trcite, odnosno da ste u pokretu. Dijetu koju vam preporucujem jeste UN dijeta. Ona inace traje 90 dana, ali je mozete prekinuti kada vidite da ste smrasavili onoliko koliko ste zeljeli. Nemojte je koristiti ako imate 13, 14, 15 godina vec ako ste stariji. Preporucujem je pogotovo ako na more idete u 8 mjesecu. To se neki moji savjeti koji ce vam sigurno pomoci.
Sada cu vam staviti nekoliko slika kupacih kostima. 
“Rip Curl #bikini #resort #southmoonunder” so darn adorable add a wrap skirt, from beach to bar in a snap!
Noontide Black and Fuchsia Bikini
Cute bikinis!! All you have to do is sign up and make an account, and buy(: easy as that!
My bikini days are ehind me but I love this Anthropologie bikini - Faherty Floral Bottoms
One Piece Swimsuit Designer bathing suits, Victoria Secret, Gottex, Tankinis, New 2015 styles. Becky Jordan http://fashionfun.redmittenantiques.com/home-.htmlhttp://fashionfun.redmittenantiques.com/home-.html
Nadam se da vam se post svidio. Kao sto sam i u pocetku rekla jako mi je drago sto sam se vratila.
Caoooooooooooooooooooooo
Vasa:

Broj komentara: 26:

  1. Drago mi je što si se vratila! Sviđa mi se post! Kupaći kostimi su divni, još kada bi se mogli kupiti kod naaaas. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Da, i meni je krivo sto se ne mogu kupiti kod nas, ali barem se moze izabrati nesto slicno ovome, ili naruciti preko nekih internet stranica. :)

      Izbriši
    2. Ima po buticima onakvih kao na 2. slici. Znam da dok je moja mama kupovala neku košulju, ja sam 'zurila' u onakav rozi kupaći!! :D

      Izbriši
  2. Super post, dopada mi se. Kombinacije su preslatke, trecu bih izdvojila! :D
    Vidjam svuda ovakav tip kupacih kostima, i mislim da sam u New Yorkeru pre neki dan videla neki slican :)

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti si svidja. Morat cu otici u New Yorker pa da pogledam da li imaju nesto slicno ovome. Hvala ti!

      Izbriši
  3. Very cute outfits!!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogoo mi se svidja peti outfit i ovaj prvi kupaci,bas zelim takav jedan! ♥
    Post je odlicaan.

    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Outfiti su prelepi.♥ Kupaći još lepši, ali kao što Kaća kaže, kod nas se većina ne može pronaći. Jedino preko interneta ili nekih Instagram stranica. Zavidim onima koji ih imaju na raspolaganju gotovo svugde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja! Da, u potpunosti se slazem sa vama. Jako je tesko naci ovakve kostime, ali kao sto sam vec i rekla moze se naci nesto slicno ovome. :)

      Izbriši
  6. Prekrasni outfiti :) Slažem se da je teško pronaći dobre kupaće, pogotovo ove na drugoj slici

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je najbolja prva kombinacija. Najvise je u mom fazonu , a mom odusevljenju vans patikama nema kraja. Sto se tice kupacih kostima pretposlednji poslednji su mi as zapali za oko.

    Usput baci pogled na nas blog. Nove smo i svaki vid podrske bi nam znacio. Uostalom i sama si nekad bila na pocetku i znas kako to ide.
    Pozdrav lepoticeee.
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo! Da, i ja takodje jako, jako volim vans patike.
      Naravno, pogledat cu!

      Izbriši
  8. Odlican post,outfit broj 4 mi se najvise dopada!
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!! Baš mi je drago što si se vratila!! :) <3
    Kupaći sa druge slike, rozi, je super!! I ostali su lepi!! Outfiti su isto lepi!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, kao i blog! <3 :)
    Posetite: http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. NAjviše mi se dopada drugi outfit, a svi kupaći su divni. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post <3 taaako mi je drago da si se vratila jer volim čitati tvoje postove svaki put me više uvedeš u svijet mode ...inače hvala na ovim savjetima za mršanje ,baš sam se bacila na mršanje hahah xd nego meni su sve kominacije predivne ,ne mogu stvarno da izaberem ,a kupaći možda vjerovatno ovaj predzadnji,nekako je baš u mom stilu haha xd lafo ,ja imam stil??? xo xo
    -javi mi kada bude novo ,rado svratim <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Takodje sam i ja presretna sto sam se vratila, posto mi je sve ovo mnogo nedostajalo. ♥

      Izbriši
  13. Super post,kao i oufiti! Kupaci su super.

    Novi post na mom blogu! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Super kombinacije! :*

    http://bratzika994.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši