ponedjeljak, 18. svibnja 2015.

Goodbye for now

Cao dragi moji!

Nakon dugog razmisljanja odlucila sam da cu napustiti Blog na kratko vrijeme. Umjesto da napredujem, da imam vise inspiracije, zastala sam. Kao sto sam i prije govorila Blog je nesto sto mi se najbolje desilo, ali bas kao sto se kaze sve sto je dobro kratko traje.

Blizi se kraj i skolskoj godini. Moram da popravim Bosanski i jos jedan ili dva predmeta ako mislim da imam sve zakljucne petice. Nakon sto se skola zavrsi ja cu ponovno biti na Blogu i pisat cu postove.
Do tada cu sigurno odmoriti i nakupice mi se ideje o cemu da pisem i mislim da ce tada biti puno bolje.

Skola mi traje jos cetri sedmice tako da ne izgleda da je bas puno, a nadam se da ce brzo proci.
Znajte da vas volim i da cu se eto kada skola zavrsi vratiti!

To je to. Zelim takodje da svi dobro produ u skoli i da dobiju super ocjene.

 Puno srece vam zelim i vidimo se uskoro!

3 komentara:

  1. :( :( Bas mi je žaoo!!
    Jedva čekam da se vratiš!!

    milicinkutak123.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Srećno sa popravljanjem ocena!
    Čekam/o te da se vratiš! ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Steta. :( Samo ti popravi ocene. :D
    posetite:http://milenaslife12345.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši