srijeda, 6. svibnja 2015.

April Favorites

Cao drage moje!
Prosao je jos jedan mjesec a da nisam ni primjetila. Nista posebno, sve staro, ali iz dana u dan se osjecam starijom i mislim u sebi koju da srednju upisem posto sam 7. razred a idem do 9. razreda u osnovnu skolu. Imate li vi kakvu preporuku?

Kakvu god srednju skolu da upisem na Balakanu sigurno necu naci neki dobar posao. Bas sam prije neki dan pricala da drugarima iz skolje i govore oni meni da jedino sto se u Bosni moze radit jest da se otvori pekara i to nam  je najbolje.

Ali, sta je tu je! Odlucila sam da napravim aprilske favorite, posto je nastupio novi mjesec.
Kao sto sam i rekla, april je brzo prosao zbog cega nemam bas nekih jakih favorita.

- Prvo sto se naslo na mom popisu je ujedno i Giveaway koji sam osvojila na Emminom blogu. Nisam o njemu pricala ali sada cu napisati koju recenicu. Dobila sam tri presuper proizvoda i pismo, od kojih sam stavila dva proizvoda zato sto sam njih najvise koristila.

U pitanju je labelo Miss Sporty i krema Essence 2 in 1 hand & nail balm







- Sljedeca stvar je lak bez kojih ne bi mogla da zivim iako ih ne nosim u skolu posto to ne daju, ali ga koristim svaki vikend xD. 
U pitanju je Essence The Gel Nail Polish koji je iz nove Essence-ve kolekcije.



- Tu je dobro poznati Baby Lips Pink Paunch. Njegov miris, boja i sve ostalo mi je za cistu 10!



To je sminka koju sam koristila sa sada prelazim na nakit i jos neke stvarcice!

- Ovu narukvicu sam dobila od svoje prijateljice, ali kako je kulturno nisam je pitala gdje je kupila. Definitivno sam je najvise nosila. Slika je lose kvalitete, sto je utjecalo i na njenu boju. Ovdje izgleda je svijetlo ljubicasta, ali u stvarnosti je dosta tamnija.


- Ove turpije su nesto sto mi se najbolje desilo u ovome mjesecu.  Kupljene su u cm-u odnosno dm-u posto su boje radnje jako slicne. Rijec je o Essence mini-files.




Filmove, ali ni serije nisam gledala zbog cega ne mogu nista od toga staviti u favorite. Ali, tu je mojih 5 najdrazih pjesama.







Nadam se da vam se post svidio ♥

Broj komentara: 10:

  1. Divni favoriti. ♥
    P.S. ovako brzo sam procitala jer zurim pa sma preskocila uvodni deo. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo! Ma nista, drago mi je kada neko prizna da nije procitao, ni ja nekada nemam vremena. :) ♥

      Izbriši
  2. Turpijice su prelepe! ♥ I lak za nokte, boja mi se baš sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas je sve slatko! Hvala ti na lepim komentaru i na praćenju :) pratim i ja tebe
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je super! Sviđaju mi se tvoji favoriti. Lak je predobar. :D


    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Lak na slici izgleda malo drugacije zato sto slike slikam preko mobitela zbog cega sam morala malo da je uredim. Ali boja je ista samo sto je u stvarnosti jos ljepsa. :)

      Izbriši
  5. Odlični favoriti ♥ labelo mi se jako dopada :)

    lovelifewithemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Najlepsi babylips
    Inace i ja sam napravila blog, o savetovanju, pa ko god zeli neka mi pise: http://askatnow.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši