četvrtak, 30. travnja 2015.

The Best Dressed Celebrities on the Red Carpet 2015


Cao drage moje! Prije svega zelim da vam cestitam 1. maj posto i nama skolarcima on mnogo znaci. :p Malo sam bolesna, ovo proljece na mene tako djeluje. Sutra ne idem u skolu (hvala Bogu) ali cu morati uciti historiju. 

U danasnjem postu predstavit cu vam svoje najdraze haljine iz 2015. godine. Znam da je tek 4. mjesec odnosno 5., ali stvarno je bilo dosta dogadja.

/ Pin curated by Pretty Planner Weddings & Events www.prettyplannerweddings.com /

Lily James - najdraza haljina zbog cega sam je morala da stavim na prvo mjesto. Nemam sta reci o ovoj haljini. 

2015 Grammy Awards: Taylor Swift in Elie Saab with Lorraine Schwartz jewelry and Guiseppe Zanotti shoes.

Taylor Swift - haljina je prelijepe boje i bas ide uz njenu figuru. Jedino mi se stikle bas ne svidaju, odnosno njihova boja.

Look of the Day - January 28, 2015 - Heidi Klum from #InStyle

Heidi Klum - zena koju svi znamo iz reklame! Inace jako volim ove haljine sa uzorkom cipke a ona je sve ovdje uskladila sto mi se najvise svida. 

JENNIFER LOPEZ There may have been similar styles on the carpet tonight but J.Lo wins best princess moment in this Elie Saab Couture gown. Why? Because she's red carpet royalty, of course.

Jennifer Lopez - uvjek zna sta treba odabrati. Ona ovdje nije princeza vec kraljica. Ovu boju haljine kao i druge koje su slicne njoj jako gotivim, a ove godine se bas ovakve boje i nose.

Look of the Day - February 2, 2015 - Chrissy Teigen in Temperley London from #InStyle

Chrissy Teigen - ovo bi se moglo prije reci suknja nego haljina mada je po meni ovo haljina. Ona se uvjek obuce prelijepo tako da je ovo samo jedna od njenih kombinacija.


Miley Cyrus from 2015 Grammys: Red Carpet Arrivals  In Alexandre Vauthier #2015grammys #redcarpet #mileycyrus

Miley Cyrus - djevojka koja se u zdanje dvije godine totalno promjenila. Ovo je jedna o njenih boljih kombinacija. Haljina mi se jako svida, posebno zato sto je kao "razderana" na stranama. Stvar koju bi ja promjenila jest ovaj gornji dio koji bi bio bolji da je okrugli.

Golden Globes 2015: Red Carpet Arrivals - GREER GRAMMER from #InStyle #2015goldenglobes #redcarpet

Greer Grammer - meni jedna od najsladih glumica. Haljina je prelijepa i bas joj pristaje.
Bila bih jos bolja da ima rukave.

Nicola Peltz in Balaciaga #2015goldenglobes #redcarpet

Nicola Peltz - moje rijeci su suvisne.

Oscars 2015: Celebrity Fashion—Live from the Red Carpet – Vogue Chrissy Teigen in Zuhair Murad Couture #2015Oscars #redcarpet #chrissyteigen

Chrissy Teigen - vec drugi put stavljam njenu haljinu. Kao sto sam i rekla stvarno ima odlicne haljine i predobro se oblaci.

2015 Oscars : Red Carpet Arrivals Jenna Dewan-Tatum in Zuhair Murad #2015Oscars #redcarpet #jennadewantatum

Jenna Dewan-Tatum - kao zavrsnu haljinu izabrala sam ovu.

Broj komentara: 11:

  1. Soooo gorgeous! I wish I had all of these dresses!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. I moj redosled je nekako ovakam. Ona haljina je naj i meni i toliko lepo stoji. Taylor nije obabrala lepe stikle. :/ Ali super si ovo odragila. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Slazem se da nije izabrala dobre stikle mada, mislim da je to namjerno uradila ♥

      Izbriši
  3. Haljine su divne! Ja bih izdvojila haljine Lilly James, Jennifer Lopez i Greer Grammer. :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Prepele haljine ♥♥ Taylor Swift me je ovom haljinom oduševila kao i Heidi Klum. Jedino mi se ne sviđa haljina Greer Grammer. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo! Mozda bi bilo malo bolje da je izabrala tamnije boje. Ali, posto ona ima svijetliju put mislim da je odlican izbor. ♥

      Izbriši
  5. Dobar izbor! Meni je favorit JLO. Ako zelis da se zapratimo, obavesti me na mom blogu :)
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Taylor mi je stvarno savršeno sredjena- od outfita do mejkapa :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši